ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie, kontynuuje swoją pasję do muzyki, ponownie wprowadzając program ibis MUSIC na sceny tegorocznych europejskich festiwali. Od Sziget Festival w Budapeszcie, przez Montreux Jazz Festival w Szwajcarii, aż po Rock in Rio, marka zaangażowała miłośników muzyki i wschodzących artystów w niezwykłe doświadczenie i dostarczyła niezapomnianych wrażeń. 

 

Od 2019 roku ibis MUSIC jednoczy ludzi z całego świata za pośrednictwem muzyki, zachęcając do odkrycia nowych dźwięków poprzez wspieranie wschodzących artystów i współpracę z najlepszymi festiwalami muzycznymi. W ramach tegorocznej edycji wraz z ALL – programem lojalnościowym Accor, marka przygotowała szereg atrakcji, w tym nową odsłonę autorskiej sceny na Sziget Festival, jednym z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie. 

 

THE BUZZ na Sziget Festival 

Od 7 do 12 sierpnia dźwięki ibis MUSIC rozbrzmiewały w sercu Budapesztu, gdzie odbyła się premiera sceny ibis x All.com presents THE BUZZ prezentującej najbardziej obiecujących artystów z całego świata. Z tej okazji marka zaprosiła grupę dziennikarzy i influencerów z całej Europy na 3 dni wrażeń pod znakiem ibis MUSIC, do których dołączył polsko-francuski zespół BeMy, jeden z ambasadorów programu. Bracia Mattia i Elie Rosinscy wspólnie z ibis relacjonowali swoją przygodę na Sziget Festival w 2018 roku. Od tamtego czasu zespół zyskał uznanie i popularność zarówno na polskiej, jak i zagranicznej scenie muzycznej. Okrzyknięty jednym z największych festiwali w Europie, Sziget jest celebracją muzyki, którą w tym roku uświetniły gwiazdy światowego formatu, jak Kylie Minogue, Raye, Stormzy czy Sam Smith. 

 

Muzyka ma moc zbliżania ludzi i tworzenia niezapomnianych wspomnień. Dzięki programowi ibis MUSIC możemy przybliżyć filozofię ibis naszym gościom i pasjonatom muzyki. Poprzez występy z muzyką na żywo i udział w największych festiwalach muzycznych chcemy podkreślić pasję marki oraz promować twórczość wschodzących artystów z całego świata – podkreśla Florence Liger-Tourres, Vice President Marketing Economy brands Europe & North Africa w Accor.

 

Festiwalowe emocje w całej Europie

W lipcu ibis MUSIC rozgrzał serca miłośników jazzu na Montreux Jazz Festival w Szwajcarii. Na ibis x ALL.com MUSIC Terrace, uczestnicy mogli cieszyć się kameralnymi występami artystów muzyki elektronicznej oraz setami DJ-skimi, które idealnie wpisały się w klimat malowniczego Jeziora Genewskiego.

 

Kolejnym przystankiem na muzycznej trasie był legendarny Rock in Rio, który odbył się w Lizbonie po raz dwudziesty. Gwiazdy takie jak Ed Sheeran, Doja Cat czy Jonas Brothers przyciągnęły tłumy, a ibis zadbał o wyjątkowe doświadczenia dla festiwalowiczów. Dzięki aktywacjom, takim jak fotobudka, bar muzyczny oraz strefa relaksu, goście mogli naładować baterie i cieszyć się niezapomnianymi chwilami. Dodatkowo, członkowie programu lojalnościowego ALL mieli okazję rozkoszować się kolacją z widokiem na główną scenę.

 

ibis MUSIC to doskonała okazja do tworzenia nowych wspomnień i nawiązywania relacji między uczestnikami programu ALL. Atrakcje, jakie gwarantujemy w ramach programu doskonale odzwierciedlają filozofię gościnności, o którą dbamy we wszystkich hotelach Accor – dodaje Antoine Dubois, Senior Vice President Marketing, Loyalty, Sponsorship & Guest Experience for Europe and North Africa w Accor

 

Tegoroczna edycja ibis MUSIC objęła także aktywacje na festiwalach Glastonbury (w Wielkiej Brytanii) i Tomorrowland (w Belgii), gdzie marka umożliwiła festiwalowiczom możliwość bezpłatnego prysznicu w wybranych hotelach ibis, zależnie od dostępności. Poza festiwalami, ibis MUSIC będzie kontynuować swoją misję przez cały rok, organizując koncerty na żywo, sety DJ-skie i inne muzyczne inicjatywy w hotelach na terenie całej Europy.

 

W tym roku, z okazji 50-lecia marki, ibis planuje także wprowadzenie nowego programu wartości, wsparcia pracowników oraz specjalnej kampanii marketingowej. Marka ibis, z portfolio liczącym ponad 1 270 hoteli w 70 krajach, od pół wieku lideruje w tworzeniu komfortowych, gościnnych przestrzeni w przystępnej cenie. Tegoroczna edycja ibis MUSIC to kolejny krok w kierunku umacniania tej pozycji i budowania niezapomnianych wspomnień dla gości na całym świecie.

 

# # #

 

O ibis

Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką hotelową. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne i łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 270 hotelom w ponad 70 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej, która liczy ponad 5 700 obiektów w ponad 110 krajach, uczestnicząc także w ALL – lifestylowym programie lojalnościowym gwarantującym szeroką gamę nagród, usług i doświadczeń dla członków.

 

O ALL

ALL to platforma rezerwacyjna i program lojalnościowy ucieleśniający obietnicę Accor podczas pobytu w hotelu i poza nim. Za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji ALL.com goście mają dostęp do niezrównanego wyboru pobytów ponad 45 marek Accor w 110 krajach, zawsze w najlepszej cenie. Program lojalnościowy ALL daje członkom dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń, wraz z ponad 100 renomowanymi partnerami. ALL wspiera swoich członków każdego dnia, umożliwiając im przeżywanie swoich pasji dzięki ponad 2000 wydarzeń na całym świecie każdego roku: lokalnych aktywności, kursów mistrzowskich szefów kuchni, najważniejszych turniejów sportowych i najbardziej wyczekiwanych koncertów. ALL to program lojalnościowy preferowany przez podróżujących.