Kampania ibis Music to kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku marki. Koncept skierowany zarówno do hotelowych gości, jak i lokalnych mieszkańców, przenosi gościnność na nowy poziom, dzięki stworzeniu tętniących życiem miejsc, które sprzyjają społecznym interakcjom. Seria 44 kameralnych koncertów, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach, to kolejny już wyraz pasji marki do muzyki. Kampania ibis Music ma być utożsamiana z nowoczesną, unikalną ofertą hotelową, która trafi w gusta miłośników muzyki na całym świecie. Informacje o artystach, program i playlisty dostępne będą na stronie www.ibis-music.com

 

Zamiłowanie do muzyki na żywo będzie widoczne w hotelach 

Nowe pozycjonowanie marki ibis zakłada dopasowanie do jej wartości, dziedzictwa, historii wcześniejszej współpracy z artystami i organizatorami festiwali, ale również uznanie uniwersalności muzyki. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79% respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Aż 84% ankietowanych stwierdziło zaś, że muzyka to sposób budowania więzi emocjonalnych, jak również dzielenia się emocjami, a 58% wyraziło chęć słuchania muzyki w czasie podróży. Te dane potwierdzają słuszność strategii marki ibis, podkreślającej współzależność podróży, gościnności oraz właśnie muzyki.

 

Uwielbiamy występy na żywo
To rozwijający się trend, którego potwierdzenie stanowi fakt, że 50% respondentów woli słuchać muzyki na żywo niż tej odtwarzanej z różnego rodzaju nośników. 

Około 51% badanych oczekuje, że pierwszym wydarzeniem w nowym hotelu będzie właśnie występ muzyczny na żywo. Koncerty zostały więc uznane za najbardziej oczekiwane przez gości hotelowych wydarzenia. Ponadto, 40% respondentów spodziewa się, że będą to występy wschodzących gwiazd. Dlatego też, tak cenna okazała się współpraca ze Spotify, wyznaczającym trendy wśród lokalnych, młodych talentów, którzy teraz otrzymają szansę zaprezentowania swoich umiejętności w hotelach sieci ibis na całym świecie.

Wyniki badania jasno pokazują również, że w czasie podróży lubimy odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów. Potwierdzają to opinie 53% badanych. 

 

Muzyczne doświadczenia korzystnie wpływają na publiczność, artystę oraz lokalną społeczność 

Poprzez serię koncertów na żywo, kampania ibis Music zjednoczy publiczność, gwiazdy muzyki oraz wschodzące talenty na całym świecie.

 

W drodze na festiwal Sziget 

Muzyczna podróż w ramach kampanii ibis music zakończy się 7 sierpnia, podczas odbywającego się w Budapeszcie festiwalu Sziget 2019. Dziewięciu wschodzących artystów, wybranych z grona występujących w 17 krajach, zaprezentuje swoje umiejętności przed jury, złożonym z ekspertów, współpracujących na co dzień z partnerami kampanii. Zwycięzca będzie miał możliwość współpracować z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group, a także promować siebie lub swój zespół i korzystać z doświadczenia mentora podczas sesji studyjnych – wszystko to umożliwi rozkwit jego kariery. 

 

Gwiazdy zostaną mentorami młodych talentów

Artyści ze stajni Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group wystąpią w 6 krajach, a suport zapewnią im młodzi, lokalni muzycy. W Wielkiej Brytanii prym będzie wiódł muzyk i autor tekstów, Tom Grennan. We Francji, gości do czerwoności rozgrzeje Boulevard Des Airs. W Brazylii wystąpi supergwiazda – Lucas Lucco. Niemcy, Szwajcaria i Austria będą opanowane przez muzycznego giganta, promującego swoją najnowszą płytę, zespół OK KID.

 

Globalne partnerstwo ma lokalne korzenie 

W kampanii ibis music biorą udział 4 państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry.  Odbędzie się w nich w sumie 5 koncertów, na których wystąpi 10 wschodzących artystów. Gdzie i kiedy ich usłyszymy? Oto kalendarz wydarzeń:

11 kwietnia – ibis Vilnius Centre

25 kwietnia – ibis Praha Old Town

8 maja – ibis Warszawa Stare Miasto

24 maja – ibis Budapest Centrum

30 maja – ibis Kraków Centrum

 

Informacje o artystach, program i playlisty dostępne będą na stronie www.ibis-music.com.

 

ibis na wiele sposobów zaraża innych swoją pasją do muzyki

Kampanii ibis Music, będzie towarzyszyło wprowadzenie rozwiązań, które docelowo zostaną wdrożone na całym świecie. Ich celem jest uatrakcyjnienie doświadczeń gości, zarówno w trackie, jak i po zakończeniu pobytu w hotelu. Nowe koncepty będą skupione wokół pasji do muzyki, wyrażanej między innymi za pośrednictwem – organizacji koncertów w hotelach, udostępniania instrumentów w lobby oraz wyposażenia pokoi i/lub łazienek w urządzenia umożliwiające rozkoszowanie się muzyką. W niektórych krajach działania zostaną rozszerzone o współpracę z organizatorami lokalnych festiwali muzycznych, np. Dot to Dot w Wielkiej Brytanii oraz Montreux Jazz w Szwajcarii. Marka przygotuje również specjalną ofertę, która ma przyciągnąć do hoteli ibis muzyków oraz wszystkich miłośników muzyki.