ITAKA, największe polskie biuro podróży, otworzyła 200. Salon Firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W tym roku planowane są jeszcze kolejne 3 nowe otwarcia.
Salony Firmowe ITAKI w prestiżowych galeriach handlowych zostały zaprojektowane w ponadczasowym, minimalistycznym stylu, z myślą o wygodzie i dobrym nastroju Klienta. Kompetencje Doradców obejmują każdy aspekt podróży: od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia.
Pierwsze Salony Firmowe ITAKI powstały już na początku lat 90.: we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel integrującej wszystkie kanały sprzedażowe jest Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS.
„W czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce, okazuje się, że bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla Klienta niezmiernie istotny. Dlatego też ITAKA inwestuje we wszystkie kanały dystrybucji: są to zarówno sprzedaż online, Salony Firmowe i rozwój sieci franczyzowej, jak i współpraca z Siecią Agencyjną. Ważne jest pozytywne doświadczenie Klienta, niezależnie od kanału sprzedaży i ścieżki rezerwacji. Jeśli Klient ITAKI chce dokonać zakupu w dowolnej chwili, z dowolnego urządzenia, czy też oczekuje profesjonalnej konsultacji „face to face”, to ma taką możliwość wyboru.”