Wielka promocja na dalekie loty w Klasie Biznes w KLM

Sprawdź jak lata się najwygodniejszej kabinie KLM

                      

Ci, co choć raz lecieli „w biznesie” twierdzą, że potem trudno wrócić do klasy ekonomicznej. Fotele rozkładane do płaskiego łóżka, dużo przestrzeni, wyśmienite jedzenie rodem z najlepszych restauracji, cisza, spokój i atmosfera „lepszego świata”… Teraz jest dobra okazja, aby zafundować sobie właśnie taką komfortową podróż w interesach lub na wakacje! Linie KLM właśnie ogłosiły promocyjne oferty lotów w Klasie Biznes na wybranych trasach międzykontynentalnych, z cenami już od 5400 PLN. Wśród ofert są kierunki typowe biznesowe – np. w USA, Chinach, Indiach, Wietnamie, ale też długa lista wakacyjnych destynacji, a wśród nich Cancun, Gwadelupa, Bali, Tajlandia, Zanzibar, Seszele, Mauritius, czy Kuba. Tańsze bilety można kupić do 17 maja b.r na podróże z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Wrocławia latem tego roku.
Korzystając z okazji przypominamy, jak wygląda podróż w World Business Class na pokładach holenderskiej linii.

Komfort w okazyjnej cenie


W aktualnej promocji kupimy przeloty w Klasie Biznes KLM na wybranych trasach międzykontynentalnych. Do promocji dołączył partner KLM – linie Air France aby zaoferować loty do popularnych miejsc również ze swojej siatki. Wśród ofert są kierunki typowe dla biznesu, m.in.: Nowy Jork (od 5414 PLN), Chicago (od 6032 PLN), Toronto (od 6544 PLN), Pekin (od 6970 PLN), Johannesburg (od 10370 PLN), Singapur (od 8770 PLN), Delhi (od 7170 PLN), Bombaj (od 6170 PLN), Kuala Lumpur (od 8370 PLN), Seul (od 8070 PLN), Szanghaj (od 7470 PLN), Hongkong (od 7870 PLN), Tajpej (od 8270 PLN), Sajgon (od 8570 PLN) i wiele innych.

Natomiast na wakacje komfortowo, ale taniej niż zwykle można polecieć do m.in.: Rio de Janeiro (od 8270 PLN), Cancun (od 8949 PLN), Kilimandżaro (od 10870 PLN), Tajlandii (od 7170 PLN), na Kubę (od 8070 PLN), Martynikę (od 6470 PLN), Arubę (od 7570 PLN), Mauritius (od 8870 PLN), Madagaskar (od 8670 PLN), Bali (od 10770 PLN), Peru (od 8770 PLN)* i do wielu innych miejsc.

Oferta jest w sprzedaży do 17 maja b.r, a z promocyjnych lotów w biznesie mogą skorzystać pasażerowie z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia, którzy planują podróż między 26 czerwca a 31 sierpnia b.r. Rezerwacja biletów i szczegóły oferty są dostępne na klm.pl.

Najdłuższe łóżko na rynku


W podróży samolotem najważniejszy jest fotel! World Business Class – czyli klasa biznes KLM na lotach dalekiego zasięgu jest wyposażona w nowoczesne i ergonomicznie zaprojektowane fotele. Szerokie siedziska i bardzo dużo miejsca na nogi zapewnia maksimum wygody, a wysokie oparcia i separujące przegrody zwiększają poczucie prywatności pasażerów. Fotele rozkładają się do 180 stopni – do pozycji idealnie płaskiego łóżka, którego całkowita długość wynosi aż 207 cm. KLM oferuje najdłuższe łóżka wśród europejskich przewoźników lotniczych. Każdy fotel posiada sztywną obudowę, która nie tylko zapewnia większą intymność, ale też sprawia, że pasażerowie nie zakłócają sobie wzajemnie osobistej przestrzeni.

 

Poczuj się jak w domu!


Pasażerowie podróżują w przytulnym, stylowo urządzonym wnętrzu, utrzymanym w kolorach niebieskim i granatowym z eleganckimi szarymi akcentami i elementami holenderskiego wzornictwa. Wszystkie fotele rozmieszczono w przemyślany sposób tak, aby zapewnić podróżnym więcej intymności i swobodny dostęp do przejść. Do dyspozycji pasażerów jest olbrzymi, 17 calowy ekran wraz z zestawem multimedialnym „on-demand”. Na ofertę rozrywkową składają się najnowsze filmy kinowe, programy telewizyjne, muzyka i gry. Dużym plusem są specjalne słuchawki, które pasażerowie w klasie biznes znajdą w schowku – profesjonalny gadżet firmy Bose doskonale trzyma się na głowie i zapewnia świetną jakość dźwięku i redukcję szumu z zewnątrz. We wszystkich samolotach KLM typu Boeing 787-900 „Dreamliner” działa pokładowe WI-FI. Praktyczne gniazdko zasilania 110V i porty USB przy każdym fotelu, pojemne schowki i duża, miękka poduszka – dopełniają komfortu podróży, niezależnie czy spędzimy ją pracując, odpoczywając, czy śpiąc.

Rozkosze podniebienia i apetyt na sztukę


Na początku podróży, po wejściu do samolotu załoga serwuje aperitif oraz roznosi odświeżające, wilgotne ręczniki. W czasie lotu World Business Class, pasażerowie są częstowani 3-daniowym posiłkiem skomponowanym przez słynnych szefów kuchni nagradzanych gwiazdkami Michelin, ostatnio dania dla KLM tworzy Jacob Jan Boersma. Serwis składa się z przystawki, dania głównego w trzech opcjach do wyboru oraz z deseru i serów. Podczas większości długich rejsów KLM są serwowane dwa posiłki – jeden niedługo po starcie, a drugi – często w formie śniadania – przed samym lądowaniem. W trakcie lotu załoga częstuje gości drobnymi przekąskami, słodyczami i oczywiście napojami. Wina towarzyszące posiłkom są dobierane przez wyszkolonych sommelierów, którzy wchodzą w skład specjalnego „Panelu Winiarskiego KLM”. Przy selekcji odpowiednich gatunków szlachetnych trunków bierze się pod uwagę zarówno menu jak i fakt, że odczuwanie smaków na dużych wysokościach jest inne niż na ziemi.

Co ciekawe, goście podróżujący Klasą Biznes KLM w maju i w czerwcu tego roku mają okazję skosztować limitowanej kolekcji 5 win, która powstała specjalnie dla pasażerów KLM we współpracy z holenderskim Rijksmuseum. Etykiety na butelkach unikalnej kolekcji zdobią reprodukcje obrazów ze Złotego Wieku malarstwa holenderskiego, które w oryginale można oglądać w słynnym muzeum w Amsterdamie. Tegoroczną kolekcję stworzono pod hasłem „Wiosna”, tak więc tematyka obrazów musi komponować się ze smakiem i aromatem wina i kojarzyć z wiosną. Przykładowo dzieło „Dziewczyna w wielkim kapeluszu”, pędzla Caesara Boëtiusa van Everdingena zdobi etykietę węgierskiego białego wina Esterházy Grüner Veltliner o wyjątkowo świeżym, wiosennym bukiecie. Kolekcjonerskie etykiety z dziełami holenderskich mistrzów mają pobudzić „apetyt” pasażerów Klasy Biznes na holenderską kulturę i zachęcić ich do odwiedzenia Rijksmuseum, gdzie można podziwiać wykorzystane obrazy w oryginale.

Szczegółowe menu w Klasie Biznes, które będzie dostępne na naszym locie można sprawdzić na stronie flightguide.klm.com.

 

W otoczeniu designu

Kabiny World Business Class to dzieło światowej sławy, holenderskiej projektantki Helli Jongerius, która stworzyła stylowe i przytulne wnętrze, dbając przy tym o ekologię. W swoim projekcie wykorzystała tkaniny z wełny z recyclingu, wycofane z użytku stroje stewardes oraz przetworzone wykładziny zdobiące w przeszłości samoloty KLM. Goście klasy biznes jedzą posiłki na oryginalnej zastawie, nawiązującej do holenderskich tradycji ceramicznych, zaprojektowanej przez holenderskiego projektanta Marcela Wandersa. Natomiast innemu projektantowi powierzono stworzenie osobistych zestawów kosmetyków i gadżetów podróżnych w oryginalnych kosmetyczkach, które pasażerowie otrzymują po wejściu na pokład. Aktualnie oferowany zestaw to dzieło Jana Taminiau – holenderskiego projektanta, u którego ubierają się między innymi holenderska królowa Maxima, Beyonce czy Lady Gaga.

Kolekcjonerski prezent na pożegnanie


Oryginalną pamiątką i jednocześnie ciekawym holenderskim akcentem podkreślającym silną tożsamość linii – są prezenty, które na zakończenie lotu otrzymują wszyscy pasażerowie World Business Class – ceramiczne miniaturki kamienic wypełnione holenderskim ginem. Charakterystyczne biało-niebieskie „domki” wykonane są z oryginalnej porcelany z Delft. To repliki, autentycznych zabytkowych budynków, które można zobaczyć „na żywo” w Amsterdamie i w innych miastach Holandii. Co roku, w dniu swoich urodzin KLM włącza do kolekcji nową miniaturkę, a w przyszłym roku zbiór będzie liczył już 100 modeli – na setne urodziny KLM, które będziemy obchodzili w październiku 2019.
*W tekście podano przykładowe promocyjne ceny z Warszawy. Oferty z wylotem z innych miast i szczegóły promocji dostępne na stronie klm.pl.