Po raz pierwszy w historii stronę internetową magazynu „All Inclusive” (www.all-inclusive.com.pl) odwiedzało w sierpniu 2024 r. ponad 6950 osób dziennie, co daje liczbę ponad 215 tys. Czytelników miesięcznie.
Według statystyk hashmagnet.pl na stronę www.all-inclusive.com.pl weszło 215 605 internautów (dziennie 6955 osób). W tym samym miesiącu profil magazynu „All Inclusive” na Facebooku (All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach) obserwuje już niemal 37 000 osób. Aktualnie „All Inclusive – magazyn o podróżach dalekich i bliskich” (www.all-inclusive.com.pl) może się pochwalić liczbą 36 224 obserwujących. Zwiększyła się również poważnie liczba Czytelników zapoznających się z wersją elektroniczną naszego najnowszego wydania, która znajduje się pod tym adresem: https://www.all-inclusive.com.pl/najnowszy-numer/. Uczyniło to do tej pory 47 501 osób. Z kolei na LinkedIn „All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach” ma już obecnie ponad 4530 obserwujących, co czyni z niego najpopularniejszy 100-procentowo polski magazyn turystyczno-podróżniczy w naszym kraju. Cały zespół „All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach” polska branża turystyczna (i nie tylko!) będzie mogła spotkać już 29 i 30 października w Łodzi podczas VI Międzynarodowego Workshopu Turystycznego ALLinTOO (https://www.allintoo.com.pl/) z ponad 50 Wystawcami z całego świata! Do zobaczenia zatem w Łodzi!