„TEORIA SZEŚCIU PRZYJACIÓŁ”

#6FriendsTheory
Sieć hoteli Mercure postanowiła sprawdzić „Teorię Sześciu Przyjaciół”, która głosi, że dowolnych dwóch mieszkańców naszej planety dzieli od siebie jedynie sześć osób. Marka rozpoczyna realizację światowego projektu „The Six Friends Theory”, opartego na powyższej zasadzie. Eliminacje konkursowe zostaną przeprowadzone na Facebooku w terminie od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r.

Historia bez precedensu

Celem projektu jest wyłonienie jednej osoby zamieszkującej dowolne miejsce na Ziemi, która spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii oraz udowodnienie, że dzieli ich od siebie jedynie sześć stopni oddalenia! Osoby te jeszcze się nie znają, ale spotkają się dzięki łańcuchowi przyjaciół i łączących ich „kolejnych przyjaciół”.     

Ogólnoświatowe eliminacje dla każdego

Zasady udziału w eksperymencie są proste. Począwszy od 20 stycznia br. internauci będą mogli opublikować na profilu marki Mercure na Facebooku maksymalnie 1-minutowy film, w którym zaprezentują swoją osobowość, pasje, motywacje, plany, talenty, itp. Kandydaci muszą osobiście wystąpić w swoich filmach i wyjaśnić, dlaczego uważają, że są najlepszymi przyjaciółmi na świecie.

Link do zgłoszenia udziału:
www.facebook.com/MercureHotels.polska
    

Po opublikowaniu filmów na fanpagu Mercure na Facebooku, 50 kandydatów z największą liczbą głosów zostanie zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji. Będą oni musieli zaangażować swoich przyjaciół i udostępniać nagrane filmy, by zdobyć jak największą liczbę głosów. Sześcioosobowe jury, w którym zasiądą m.in. reżyser filmowy Jean-François Julian i redaktor naczelna INfluencia Isabelle Musnik, wybierze zwycięzcę po przeprowadzeniu finalnej rozmowy.

Eliminacje zostaną przeprowadzone w terminie od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r. W tym czasie kandydaci będą mogli pochwalić się nagranymi filmami oraz rozpocznie się proces zbierania głosów. Ogłoszenie wyników nastąpi pomiędzy 17 a 24 lutego 2015 r.

Film opisujący przedsięwzięcie:  http://youtu.be/_vxoUpg0C-Q

Przyjaciele wyznaczają trasę podróży dookoła świata

Zwycięzca wyruszy w 7-tygodniową wyprawę dookoła świata na początku marca!
Aby zweryfikować teorię „The Six Friends Theory” zwycięzca weźmie udział w 6 spotkaniach, zatrzyma się w 6 miejscach i odwiedzi 6 hoteli Mercure w różnych zakątkach świata. Na każdym etapie podróży laureat zostanie powitany w hotelu Mercure i dowie się, gdzie znajduje się jego kolejny przyjaciel. Następnie osoba ta zaprosi zwycięzcę konkursu do krainy niesłychanych przeżyć opartych na lokalnej kulturze lub swoich pasjach oraz wskaże kolejny etap podróży, który zbliży go do spotkania z Aborygenem.
    

Podczas całej podróży zwycięzcy towarzyszyć będzie ekipa filmowa pod przewodnictwem Jean-François Juliana – reżysera, który wielokrotnie już przemierzył świat i pracował przy produkcji programu Les Nouveaux Explorateurs emitowanego na kanale Canal+. Jego zadaniem będzie uchwycenie emocji towarzyszących pierwszym spotkaniom zwycięzcy z przyjaciółmi i Aborygenem.

Przygotowano również nagrody dla pozostałych 49 wybranych kandydatów: pobyty w hotelach marki Mercure, tablety Samsung oraz nagrody związane z projektem „The Six Friends Theory”.

Mercure to zdecydowanie jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek hotelowych cieszących się uznaniem i dobrą reputacją. Duża i zróżnicowana sieć obejmuje ponad 700 obiektów w 53 krajach, z których każdy posiada swój własny wyjątkowy styl. Hotele Mercure znane są z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Profesjonalni i przyjaźni hotelarze dbają o zapewnienia najwyższej jakości wypoczynku. Dlatego sieć postanowiła przeprowadzić akcję „The Six Friends Theory”, która opiera się na koncepcji opracowanej przez agencję W&Cie. Dla Mercure jest to sposób na pokazanie jeszcze raz, że marka ta podąża za duchem czasu, zapewniając rozbudowane systemy komunikacji i innowacyjne rozwiązania.

Mercure na Facebooku: www.facebook.com/MercureHotels.polska

O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: http://www.mercure.com.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.  

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.