Wraz z rozwojem technologicznym zmieniają się potrzeby przedsiębiorców. Stają się oni coraz bardziej mobilni, a to oznacza zapotrzebowanie na nowe usługi skrojone na miarę.
Na spotkanie biznesowe można dotrzeć różnymi środkami transportu: samolotem, samochodem, koleją, miejską komunikacją publiczną czy nawet pieszo. Znamienne, że przedsiębiorcy coraz częściej podróżują, by skontaktować się z kontrahentami poza siedzibą firmy. Czas spędzony w trasie mogą wykorzystać na załatwianie niezbędnych spraw: zajęcie się korespondencją, wykonanie niezbędnych telefonów czy przygotowanie różnorodnych dokumentów.
Mobilność biznesu nie uszła uwadze producentów urządzeń i samochodów czy przewoźników.
W trakcie jazdy autem można przejrzeć firmową pocztę za pośrednictwem pokładowego zestawu infotainment wzbogaconego o opcję connected. Podczas lotu coraz łatwiej o dostęp do internetu, gdyż przewoźnicy w ramach modernizacji samolotów inwestują w pokładowe WiFi. Także
w pociągach nietrudno o odpowiednie warunki do pracy. I to nie tylko w składach najwyższych kategorii, jak Express InterCity Premium, ale nawet w podmiejskich, z jakich korzystają m.in. Koleje Mazowieckie czy Koleje Śląskie. Podobnie jest w autobusach międzymiastowych.
Ogromne znaczenie ma też komfort podróży. Nie bez powodu od lat linie lotnicze dzielą klasy m.in. na ekonomiczną i biznes, mając na uwadze określone potrzeby pasażerów. Podobnie jest
w przypadku rynkusamochodowego. We współczesnych zatłoczonych aglomeracjach, w których coraz więcej czasu traci się na znalezienie miejsc parkingowych, jednym z najpopularniejszych środków transportu są taksówki.Dla tradycyjnych przewozów realizowanych za ich pośrednictwem istnieje alternatywa w postaci usług dopasowanych do zindywidualizowanych potrzeb klientów. Są nią przejazdy samochodami wysokiej klasy z wykwalifikowanym szoferem. To obecnie jedna
z najbardziej ekskluzywnych form transportu, szczególnie ceniona, gdy przedsiębiorca chce zapewnić swoim kontrahentom jak najlepsze warunki.
„Usługa VIP Class jest najczęściej zamawiana na spotkania biznesowe, eventy oraz dla ważnych gości z zagranicy. Z reguły korzystają z niej prezesi, dyrektorzy oraz goście jadący na spotkania biznesowe zza granicy. Z VIP Class chętnie podróżują również politycy oraz celebry ci, przywiązujący dużą wagę do określonych modeli samochodów oraz dodatkowego wyposażenia. Na życzenie jednego z klientów przygotowaliśmy na tylnym siedzeniu bukiet wyselekcjonowanych kwiatów dla jednej z najpopularniejszych gwiazd muzyki” – mówi Agata Wieczorek, Dyrektor Strategiczny w Wawa Taxi.
Dla gości dobrano odpowiednie auta. Klienci mają do dyspozycji m.in. jedne z najpopularniejszych samochodów luksusowych na świecie: Mercedesy klasy S oraz E. Ponadto do wyboru są również modele takich marek jak BMW i Lexus.
W usłudze VIP Class istotny jest nie tylko nieoznakowany pojazd wysokiej klasy. Kluczowi są również kierowcy, specjalnie przygotowani do wykonywanej pracy. Wyróżniają się wieloletnim doświadczeniem w obsłudze międzynarodowych gości i znajomością języka angielskiego. Cechuje ich także wysoka kultura osobista..
„Klient musi się czuć wyjątkowo. Podróżuje ze specjalnie przeszkolonym kierowcą, który służy pomocą w trakcie całej podróży. Dla uprzyjemnienia jazdy częstujemy naszych gości napojami oraz na dłuższe podróże zapewniamy aktualną prasę” – dodaje Agata Wieczorek.
Usługa VIP Class wnosi nową jakość dla przedsiębiorców. I doskonale wpisuje się w trend współczesnej mobilności. Przy obecnym tempie życia i prowadzenia biznesu, każde udogodnienie jest cenne.