Od początku lutego klienci kupujący motocykle Harley-Davidson, na okres 12 miesięcy, otrzymują pakiet usług pomocowych. W przypadku nieprzewidzianej sytuacji na drodze wsparcie motocykliście zapewnia Mondial Assistance

 

Legendarna marka, profesjonalna obsługa

 

Rynek motocykli premium rozwija się w Polsce z roku na rok. Wzrasta liczba osób posiadających motocykle, a firmy zajmujące się ich sprzedażą starają się jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom.

 

– Harley-Davidson to legenda rynku motoryzacyjnego, a także marka premium skupiająca wokół siebie bardzo lojalną społeczność. Nasi klienci na każdym poziomie obsługi – przy sprzedaży, serwisie oraz w razie jakichkolwiek trudnych do przewidzenia sytuacji – oczekują od nas i dostają najlepszą obsługę. Cieszymy się, że Mondial Assistance firma z tak dużym doświadczeniem, będzie dbała o naszych klientów – mówi Marcin Posłuszny, District Manager Harley-Davidson CEE North.

 

Najważniejsze doświadczenia

 

– Jako firma świadcząca usługi assistance mamy ogromne doświadczenie w obsłudze marek premium, również marek motocyklowych. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że do grona naszych partnerów dołączył Harley-Davidson. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi będą świetnym dodatkiem do przygody i niezwykłego doświadczenia jakim jest posiadanie motocykla tej marki – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

 

Mondial Assistance zajmuje się między innymi usprawnieniem motocykla w miejscu awarii lub wypadku, a w przypadku gdy problemu nie uda się rozwiązać na miejscu organizacją i pokryciem kosztów transport motocykla do najbliższego autoryzowanego serwisu. Posiadacze motocykla Harley-Davidson mogą liczyć na wsparcie assistance także poza granicami naszego kraju, w tym przy organizacji transportu nienaprawionego motocykla do Polski.

 

Motocykliści wraz z zakupionym motocyklem otrzymują dodatkowe ubezpieczenie na cały okres trwania gwarancji. W razie awarii mogą liczyć na pomoc na terenie Polski oraz niemal całej Europy.