30 maja 2014 roku zapraszamy do lóż VIP Gdańskiej PGE ARENY, gdzie odbędzie się trzecie już w tym roku spotkanie MPI Poland Club. Tym razem będzie to szkolenie poświęcone współpracy pomiędzy podwykonawcami, a firmami PCO/DMC.

Przygotowanie ofert to jeden z kluczowych czynników skutecznych starań o pozyskania klienta. Oferty, często szczegółowe i rozbudowane, przygotowuje się pod presją czasu. O sukcesie organizatora przygotowującego ofertę (firmy DMC, PCO lub agencji) decyduje to jak szybko i na jakim poziomie szczegółowości przygotowaną ofertę otrzyma od swoich podwykonawców (hotel, centrum kongresowe, firma transportowa, tłumacz, catering etc.).

Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną oczekiwania zleceniodawców dotyczące ofert. W swojej głównej części spotkanie przyjmie formułę workshopu. Na praktycznych przykładach pokazane zostaną najczęstsze błędy i podpowiedzi jak ich unikać. Prowadzący spotkanie pokażą na czym się skupić, żeby zmaksymalizować efektywność przygotowywanych ofert.

Majowe spotkanie będzie już drugim organizowanym przez MPI Poland Club w Gdańsku. Pierwsze z nich odbyło się 6 września 2013 roku w Olivia Business Centre i dotyczyło pracy w międzynarodowym zespole.

Rejestracja na spotkanie Współpraca pomiędzy podwykonawcami (venue, hotel, catering) oraz DMC/PCO/agencjami w profesjonalnym przygotowywaniu ofert na stronie  www.mpiweb.pl

Uwaga na MPI Poland Spring Meeting obowiązują specjalne ceny:

MPI Member:  69,00 zł
Członek Gdańskiej Organizacji Turystycznej:  89,00 zł
Non MPI Member, nie będący członkiem GOT:  119,00 zł
Student:  59,00 zł
Corporate Meeting Planner MPI Member: bezpłatnie
Coroprate Meeting Planner non Member: bezpłatnie jedno spotkanie.

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 130 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA  największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. W 2013 Gdańsk Convention Bureau nagrodzone zostało prestiżową nagrodą ICCA Best Marketing Award.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER @GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB