HomeToGo, porównywarka noclegów w domach i apartamentach wakacyjnych, która w czerwcu 2015 rozpoczęła działalność w Polsce, oficjalnie wkracza na rynek amerykański, największy rynek rezerwacji online.  Portal ułatwia przeglądanie i porównywanie ponad 3 milionów ofert noclegów ze 150 stron internetowych w 200 krajach, teraz również na HomeToGo.com.


To bardzo ważny moment dla HomeToGo – mówi CEO i Co-Founder portalu, Patrick Andrä. Różnorodność obiektów noclegowych dostępnych poprzez stronę HomeToGo jest imponująca. Wyszukać można zarówno nadmorskie domki letniskowe, jak i modne miejskie apartamenty wedle indywidualnych preferencji użytkownika. Dzięki tak szerokiej ofercie i niespotykanie wysokiej liczbie oferowanych w naszym portfolio noclegów, ekspansja na rynek amerykański jest dla nas naturalnym kierunkiem ekspansji – dodaje.

HomeToGo z powodzeniem rozwija się na dziewięciu europejskich rynkach: niemieckim, francuskim, polskim, włoskim, hiszpańskim, austriackim szwajcarskim, holenderskim i brytyjskim. Sukces w powyższych krajach pozwala na skierowanie oferty również do amerykańskich turystów. Dzięki HomeToGo.com ofertę do turystów z USA mogą skierować za pośrednictwem platformy również polskie portale internetowe.

Amerykanie coraz chętniej przyjeżdżają do Polski, ale nie zawsze wiedzą gdzie szukać najlepszego zakwaterowania – wyjaśnia Marta Górska, Dyrektor Krajowy HomeToGo w Polsce. Z ekspansji HomeToGo cieszyć się będą przede wszystkim polscy właściciele obiektów wakacyjnych, przede wszystkim ze względu na większą zasobność portfela zagranicznych gości, ale też dzięki możliwości prezentacji wysokiej jakości  polskiej oferty noclegowej w międzynarodowej skali.  

Rynek wynajmu noclegów w Stanach Zjednoczonych jest ekstremalnie rozdrobniony,  a ilość firm i osób wynajmujących domy i apartamenty na wynajem, ogromna. Poszukiwanie odpowiedniego zakwaterowania może być zatem bardzo czasochłonne, a także mylące, ze względu na ukryte koszty rezerwacji, a także inne, dodatkowe opłaty. Dodatkowym problemem jest fakt, że cena jednego obiektu noclegowego może się różnić w zależności od serwisu internetowego, co utrudnia znalezienie najkorzystniejszej oferty. HomeToGo jest wysoko rozwiniętym technologicznie narzędziem eliminującym powyższe problemy i porządkującym rynek wynajmu z myślą o komforcie klientów serwisów noclegowych.

Dzięki inteligentnym i prostym filtrom wyszukiwania, użytkownik znajduje na stronie dokładnie te obiekty, które dostępne są w miejscu i planowanym terminie wyjazdu, a także, dzięki filtrom ceny, odpowiadają preferowanemu budżetowi turysty. Bez konieczności długotrwałych poszukiwań na stronie można wybrać również interesujące nas elementy wyposażenia, wybrać tylko te obiekty, które np. akceptują przyjazd z pupilem, mają własny basen, saunę, lub są w pobliżu morza/jeziora albo stoku narciarskiego. Jak tylko użytkownik znajdzie odpowiedni obiekt, za pomocą jednego kliknięcia zostanie przekierowany na stronę partnera HomeToGo, gdzie może dokonać rezerwacji obiektu lub zapytanie do właściciela. Korzystanie z HomeToGo jest dla użytkownika całkowicie bezpłatne.

Coraz więcej turystów w Stanach Zjednoczonych decyduje się na nocleg w domu lub apartamencie wakacyjnym.

Pobyt w hotelu, szczególnie dla grup lub rodzin,  może być skomplikowany ze względu na ograniczoną przestrzeń lub inne, logistyczne problemy  – wyjaśnia Patrick Andrä. HomeToGo zapewni amerykańskim turystom bogaty wybór zakwaterowania i nowe możliwości wypoczynku – dodaje.

Noclegi w domkach letniskowych, czy domach i apartamentach wakacyjnych są ciekawą alternatywą przede wszystkim dla tych, którzy preferują indywidualnie dysponować swoim czasem podczas wakacji, zagłębiać się w lokalną kulturę i przeżyć autentycznie relaksujące wakacje.