Wchodząca na rynek sieć kinowa Moje Kino zainaugurowała swoją premierę w nietypowy sposób. Firma wypuściła do sieci viral w formie zwiastuna filmowego, który porusza problem zbyt długich bloków reklamowych. Głównym bohaterem i narratorem spotu jest znany aktor Piotr Zelt. Spot można obejrzeć na stronie www.mojekino.pl

    Kilkudziesięciominutowe bloki reklamowe w kinach urosły do rangi problemu społecznego. Od kilku lat media regularnie wracają do tego tematu. Jednym z ostatnich pretekstów był 45 – minutowy blok wyemitowany przed filmem „Wałęsa, człowiek z nadziei” w jednym z warszawskich multipleksów.  
    Tego problemu dotyka także najnowsza kampania viralowa, której bohaterem i narratorem jest znany aktor Piotr Zelt. Kreacja reklamowa została stworzona w konwencji trailera filmowego. Film na zasadzie kontrastu ukazuje dwie „przerysowane” grupy kinomanów: pierwszą – miłośników długich bloków reklamowych, „pożeraczy” popcornu i słodkich napojów, drugą – wielbicieli sztuki filmowej, przyjaznego kina blisko domu (kinomani). Piotr Zelt wcielił się w rolę mentora tej drugiej grupy promującego ideę „dobrego kina”.
Hasło kampanii brzmi: „Zapraszamy na film, nie na blok”.
Średni czas bloku reklamowego w sieci Moje Kino nie przekracza kilku minut.
    Wśród wykorzystanych mediów znajdują się: SE.pl, Onet.pl, Filmweb.pl, „Superexpress”, „Świat Kosmetyków”, „Życie Handlowe”, Radio Kolor, radiokolor.pl oraz kina sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem kampanii będą aktywności w zakresie public relations oraz social media. Głównymi nośnikami kampanii była specjalna witryna www.mojekino.pl oraz strona na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/mojekinoPL.

Organizator kampanii: Moje Kino
Agencja odpowiedzialna za projekt: Warsaw PR
Produkcja spotów: Incydent
Web designer/grafika: agencja kreatywna Azure Design
Partnerzy mediowi: Superexpress

O Moje Kino
Moje Kino to nowa sieć kinowa skupiająca nowoczesne kina tradycyjne w całej Polsce. Firma powstała na bazie podmiotów obsługiwanych przez brokera reklamowego największej w Polsce sieci  – firmę KinAds. W jej portfolio znajduje się ponad 240 kin.
Filozofia Moje Kino zakłada funkcjonowanie w oparciu o poszanowanie niezależności pozyskanych do współpracy partnerów.  
Moje Kino dysponuje wspólnym biurem reklamy, działem marketingu i PR oraz platformą internetową do komunikacji z widzami.