Marka ibis budget wprowadza rewolucję cenową i zachęca do skorzystania z niepowtarzalnej oferty! Od października br. do końca lutego 2015 r. jest możliwość skorzystania
z wyjątkowej okazji na nocleg kosztujący jedyne 39 zł!

Na chętnych czeka 10 000 pokoi dostępnych przez cały okres trwania promocji.

REWOLUCYJNA OFERTA

Podróżowanie po Polsce jeszcze nigdy nie było tak kusząco atrakcyjne. Marka jednogwiazdkowych hoteli ibis budget, od 15 października br. do 28 lutego 2015 r. wprowadziła promocyjną stawkę za pokój – 39 zł. Goście mogą skorzystać z tej oferty rezerwując swój pobyt z minimum dwu tygodniowym wyprzedzeniem. W promocji bierze udział 9 hoteli sieci, zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach i Toruniu. Rezerwacji można dokonać na stronach accorhotels.com i ibis.com

„Wprowadzenie nowej oferty stwarza doskonałą okazję dla wszystkich tych, którzy jeszcze nie mieli szansy skorzystać z usług hoteli ibis budget. Chcemy, aby każdy mógł doświadczyć standardów, które oferujemy w obiektach 1 gwiazdkowych. Ta odważna oferta jest niespotykaną na rynku hoteli budżetowych w Polsce.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department for Poland and Baltic Area w Orbis SA.

            

ISTOTA KOMFORTU W PRZYSTĘPNEJ CENIE

Ibis budget to nieformalna marka oferująca proste i łatwe w użyciu rozwiązania.
We wszystkich hotelach sieci goście znajdą pokoje jedno, dwu lub trzy osobowe. Każdy z nich wyposażony jest w wygodne łóżko, miękkie poduszki i kołdry, przestronną kabinę prysznicową, miejsce na przechowywanie bagażu, a także duże lustro. Ponadto goście mogą skorzystać z szerokiej oferty kanałów TV oraz bezpłatnego dostępu do sieci Wi-Fi. Pokoje wyposażono również w dotykowe indywidualne lampki nocne do czytania. Dzięki zastosowaniu relaksujących pastelowych kolorów i użyciu kilku źródeł światła nadano tym pomieszczeniom przytulną atmosferę. W hotelach ibis budget można również za dodatkową opłatą nocować ze swoimi czworonożnymi pupilami.

JESZ KIEDY I ILE CHCESZ!

Marka ibis budget oferuje gościom bufet śniadaniowy bez ograniczeń w godzinach odpowiadających zarówno podróżującym w tygodniu 6:30 – 10:00, jak i w weekendy 7:30 – 10:30. Formuła ta zawiera szeroką ofertę pieczywa, płatków śniadaniowych, dżemów, soków owocowych, produktów mlecznych i świeżych owoców. Przestronna sala śniadaniowa wyposażona jest w duże stoły zapewniające wygodę podczas posiłków oraz telewizory z płaskim ekranem, na których na bieżąco można śledzić serwisy informacyjne lub obejrzeć swoje ulubione programy. Jeżeli, goście poczują głód w nocy, mogą skorzystać z ustawionych w lobby czynnych 24 godziny na dobę maszyn vendingowych. Oferują one zarówno gorące, jak i zimne napoje oraz słodkie i słone przekąski.

 

ibis budget
ibis budget jest nieformalną, przyjazną marką Grupy Accor. Accor to największy na świecie operator hotelowy, z siecią ponad 3 600 hoteli i 170 000 pracowników w 92 krajach. Markę ibis budget charakteryzują wartości prostoty i podstawowych usług. To idealne hotele dla osób polegających na sobie. Oferują dobrze zaprojektowane pokoje dla jednej, dwóch lub trzech osób, całodobowy dostęp do pokoi oraz nielimitowany bufet śniadaniowy. Zlokalizowane w pobliżu głównych dróg i lotnisk – oraz coraz częściej w miastach – hotele ibis budget dostarczają klientom wysoko konkurencyjnej wartości produktu. Z 521 hotelami w 16 krajach, ibis budget kontynuuje swoją strategię międzynarodowej ekspansji.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.  
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę – od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą – portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.