Witamy serdecznie Podróżników,

Przede wszystkim chcielibyśmy Wam złożyć  najserdeczniejsze życzenia świąteczne!  Przy okazji chcieliśmy się również podzielić z Wami tym co udało nam się osiągnąć w 2013 i jakie plany mamy na kolejny rok.

Co zrobiliśmy w 2013?

• Przede wszystkim w ciągu pierwszych 6 miesięcy działalności wysłaliśmy w świat 224 osoby, z czego wszyscy byli zadowoleni. Dziękujemy za zaufanie. Uśmiech i słowa podziękowania motywują nas jeszcze bardziej do tworzenia unikalnych programów.
  • Jako jedyni w Polsce i Europie wysyłamy Klientów na wybrzeże Pacyfiku w stanie Oaxaca w Meksyku, jak również do jednego z trzech najrzadziej odwiedzanych państw na świecie Wyspę Św. Tomasza i Książecą, a ostatnimi czasu do Bhutanu połączonego z nieodkrytymi Wyspami Andamanami.
  • Ostatnie 5 miesięcy to również odbyta przez nas podróż dookoła świata – czas poświeciliśmy na wyszukanie naprawdę magicznych miejsc, rajskich plaż i nieodkrytych ekosystemów. Udało nam się odnaleźć dziewicze plaże w Tajlandii i Indonezji, stworzyliśmy autorski program na Borneo powiązany z późniejszym odpoczynkiem na wyspach Lankayan, poznaliśmy od podszewki Fiji i Kubę oraz zakochaliśmy się na nowow Australii i Nowej Zelandii. W czasie wyprawy przemierzyliśmy ponad 50 tys. kilometrów, lecieliśmy 32 samolotami, i zrobiliśmy inspekcje 578 hoteli w 11 państwach.
  • Otrzymaliśmy wyróżnienie certyfikatem Rzetelna Firma

Plan na 2014:

• To przede wszystkim otwarcie nowego działu Planet Escape Podróży Ekskluzywnych – m.in. zaprosimy Was do prywatnej willi na Zanzibarze z osobistym kucharzem i kapitanem prywatnej żaglówki. Odkryjecie Bali gdzie tarasy ryżowe będziecie podziwiali z prywatnego basenu luksusowego hotelu butikowego, popływacie z diabłami morskimi na Bora Bora, poczujecie luksus w pałacu Radży na Sri Lance i wskoczycie do wody z domu na palach na Malediwacach.
  • Przed nami również wdrożenie kolejnych programów – wyprawa śladami Inków w Peru, odkrywanie Birmy, zwiedzenie starożytnej Etiopii połączone z relaksem na Zanzibarze i spotkanie twarzą w twarz z gorylami w Rwandzie.
  • Kolejne 2 duże ponad miesięczne wyprawy – pierwsza z początkiem roku to niesienie bezpośredniej pomocy potrzebującym po tajfunie na Filipinach –a dokładnie na wyspie Bantayan, z późniejszym poszukiwaniem najpiękniejszych plaż. Kolejna to odkrycie Tadżykistanu i Afganistanu – dalej zamkniętych i nieodkrytych terenów. Odkrywcze dusze żądne przygody zapraszamy z nami do odkrycia ‘Pamir Highway’ i Korytarza Wakhan w sierpniu 2014.