Dziś rusza kampania promocyjna Lubelszczyzny, w ramach której w telewizji CNN w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie emitowane będą spoty zachęcające zagraniczne firmy do inwestowania w Polsce Wschodniej.
W ramach akcji zorganizowanej przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych powstały trzy wersje materiałów wideo. Zaplanowano 224 emisje w CNN oraz 350 tys. wyświetleń bannerów na stronie internetowej telewizji. Jak podaje Kurier Lubelski, łączny koszt kampanii wyniósł 600 tys. zł.
Samorząd województwa wyda w najbliższym czasie na promocję gospodarczą regionu w sumie 24 mln zł (90 proc. tej kwoty pochodzi ze środków Unii Europejskiej). Zaplanowany budżet, oprócz kampanii w CNN, obejmie także dotacje dla przedsiębiorstw na udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych.
„Chcemy pokazać województwo jako miejsce, gdzie warto lokować pieniądze” – podkreślał na konferencji prasowej wicemarszałek województwa, Krzysztof Grabczuk.