Nowy serwis Air France błyskawicznie udostępnia najważniejsze informacje na temat transferu na paryskim lotnisku

Wystarczy jedno kliknięcie, by podróżni Air France otrzymali wizualizację przesiadki na lotnisku im. Charles’a de Gaulle’a dla swojego międzykontynentalnego lotu. Serwis www.przesiadkawparyzu.pl powstał w trosce o większy komfort podróżnych, którzy wybierają się w daleką podróż z transferem na paryskim lotnisku.

Aby wydrukować swój plan przesiadki na lotnisku w Paryżu oraz mapkę z zaznaczonymi punktami usługowymi, wystarczy na stronie www.przesiadkawparyzu.pl wybrać miasto, z którego rozpoczynamy podróż lotniczą oraz miejsce docelowe.  Po kliknięciu przycisku „sprawdź”, serwis wygeneruje szczegółowy plan oraz określi szacunkowy czas potrzebny na transfer pomiędzy terminalem przylotu a terminalem odlotu. Następnie z rozwijanej listy „dostępnych usług” można wybrać co nas najbardziej interesuje, a serwis automatycznie naniesie je na naszą mapkę. Do wyboru poza sklepami, bankomatami, aptekami czy restauracjami są również masaże, część rozrywkowa czy fotele relaksujące.  

Należy pamiętać, że trasa przesiadki będzie się różnić w zależności od tego, która bramka wyjścia do samolotu (tzw. gate) zostanie wyznaczona dla naszego rejsu międzykontynentalnego. A dzieje się to dopiero w dniu lotu. Tak więc, na przykład pasażerowie z Warszawy, wybierający się do Tokio, mogą mieć 3 różne scenariusze przesiadki. Wszystkie trzy można dokładnie prześledzić dzięki nowemu serwisowi, który szczegółowo podaje pasażerowi niezbędne wskazówki odnośnie pokonywanej trasy.   

„Dwa lata temu paryskie lotnisko im. Charles’a de Gaulle’a, a jednocześnie port bazowy linii Air France, zostało gruntownie przebudowane. Celem wprowadzonych zmian było podniesienie komfortu podróży i usprawnienie transferu podróżnych. Efektem przebudowy jest dziś port lotniczy, który charakteryzuje się większą funkcjonalnością, najnowocześniejszym wzornictwem i technologią.” – stwierdza Chloe Marchand, Dyrektor Generalna Air France KLM w Polsce. „Serwis przesiadkawparyzu.pl jest kolejnym krokiem w kierunku podnoszenia wygody pasażerów oraz usprawnia obsługi ogromnej liczby podróżnych, którzy codziennie przesiadają się na kolejny lot. Wszystko po to, aby czuli się oni lepiej i pewniej wybierając podróż Air France z przesiadką w Paryżu” – podsumowała Chloe Marchand.

Szeroki zakres usprawnień wprowadzonych w ostatnich latach na lotnisku im. Charles’a de Gaulle’a objął, m.in. wyraźne, logiczne oznakowania, szybsze i bardziej wygodne przejścia pomiędzy terminalami, które mają na celu oszczędzanie czasu pasażerów w trakcie zmiany samolotu. Dzięki zniesieniu kontroli bezpieczeństwa na trasie pomiędzy terminalem przylotu a terminalem wylotu dla rejsów długodystansowych (kontrola odbywa się przy wylocie z Warszawy), podróżni mogą obecnie zyskać aż 10 minut. Sto hostess i pracowników lotniska w pomarańczowych kamizelkach cały czas czuwa nad płynnością przemieszczania się pasażerów i w każdej chwili są do ich dyspozycji. Ponadto dedykowani pracownicy kierują ruchem przy kontroli paszportowej. Podróżni, którzy mają krótki czas na przesiadkę są kierowani do stanowisk z obsługą priorytetową.

Lotnisko im. Charles’a de Gaulle’a w Paryżu jest siódmym najważniejszym węzłem lotniczym na świecie i trzecim w Europie. Zmodernizowany paryski Terminal 2E mieści największy na świecie business lounge Air France, która zajmuje powierzchnię ponad 3 tysięcy metrów kwadratowych i może pomieścić jednocześnie nawet 800 gości. Ponadto pasażerowie Klasy Biznes mogą relaksować się w SPA, w którym firma Clarins oferuje gościom business lounge szereg bezpłatnych zabiegów.

Nowa platforma Air France www.przesiadkawparyzu.pl została przygotowana w 5 językach, w tym po polsku i po angielsku i dotyczy podróży międzykontynentalnych. W przypadku pozostałych lotów – w obrębie Europy, podróżni mogą sprawdzać informacje dotyczące przesiadki korzystając z już istniejącej strony: www.easycdg.com.