Na 4 miesiące przed Targami Wiatr i Woda w Warszawie możemy pokusić się o podsumowanie pierwszego okresu przygotowań.

Przede wszystkim – co najważniejsze – dopisują Wystawcy, których liczba na obecną chwilę przekroczyła już 200. To znakomity wynik, biorąc pod uwagę czas jaki został nam do rozpoczęcia imprezy targowej. Wiemy już o kilku fantastycznych premierach, które będą miały miejsce w Warszawie podczas targów. Już niedługo będziemy mogli zdradzić rąbek tajemnicy… Wszystkim zainteresowanym przypominamy, iż do 24 listopada obowiązują promocyjne ceny.

Miło nam również poinformować, iż Sponsorem Targów została ponownie firma Henri Lloyd. Cieszy nas niezmiernie, iż to już kolejny rok odkąd ta znana i ceniona marka jest z nami.

Kolejna rzecz, która również nas cieszy, to wielki powrót Miasteczka Nurkowego. To nie tylko część wystawiennicza, gdzie swój asortyment zaprezentuje kilkadziesiąt firm z branży nurkowej,  ale również seminaria, wykłady i spotkania zarówno B2B, jak i B2C.

Ruszyliśmy z kampanią promocyjną Targów – nasze reklamy pojawiły się do tej pory zarówno w prasie branżowej, jak i w mediach masowego przekazu. W pierszym etapie reklama informuje przede wszystkim informuje o dacie i miejscu imprezy.

Duży nacisk położyliśmy także na  modyfikację i dopasowanie formuły Dnia Branżowego do oczekiwań naszych Wystawców. Bardzo istotnym elementem w tym zakresie jest dla nas dotarcie do gości branżowych z zagranicy. Nasze działania idące w tym kierunku przynoszą już pierwsze wymierne efekty – dużo przedsiębiorców z zagranicy zgłosiło chęć odwiedzenia Targów podczas pierwszego dnia.

Organizatorzy Targów – Murator EXPO