Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:
-Punktualność 87% na ponad 65.000 lotów
-Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów
-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała:
“Ryanair przewiózł w czerwcu 11,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 65.000) w czerwcu wyniosła 87%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
Czerwiec |
2016 |
2017 |
punktualność lotów |
81% |
87% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1.41 |
1.85 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.56 |
0.57 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |