Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała czerwcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

 

-Punktualność 87% na ponad 65.000 lotów

-Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów

-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów

-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 

Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała:

 

“Ryanair przewiózł w czerwcu 11,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 65.000) w czerwcu wyniosła 87%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”

 

Czerwiec

2016

2017

punktualność lotów

81%

87%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1.41

1.85

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.56

0.57

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%