Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała grudniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie

 

-Punktualność 79%* na 52.000 lotów (spadek o 5% w związku z opadami śniegu)

-Tylko 3 reklamacje na 1000 pasażerów

-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 3000 pasażerów

-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w grudniu 9,3 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 52.000) wyniosła 79%, to o 5 punktów procentowych mniej w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, przyczyną były wyjątkowe opady śniegu, które doprowadziły do zamknięcia niektórych lotnisk 10,11 oraz 27 grudnia. W ramach realizacji 4. roku programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”

 

 

Grudzień

2016

2017

punktualność lotów

84%

79%*

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1.38

3.15

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.66

0.28

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%

                                  

* 82% z wyłączeniem dat: 10,11, 27 grudnia