Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie

 

  • Punktualność 83% na ponad 69.000 lotów (spadek z uwagi złe warunki pogodowe oraz strajki kontrolerów lotów ATC)  
  • 2 reklamacje na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w lipcu 12,6 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 69.000) w lipcu wyniosła 89%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W lipcu przewieźliśmy także miliardowego pasażera od naszego pierwszego lotu w 1985 roku. Ryanair stał się pierwszą linią w Europie, która osiągnęła taki wynik. W ramach 4. roku realizacji programu „Always Getting Better”, klienci Ryanaira korzystają ze stale rozwijającej się siatki połączeń oraz wielu innych udogodnień i najtańszych lotów.”

 

Lipiec

2016

2017

punktualność lotów

85%

83%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1,61

2,06

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0,60

0,66

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%