Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie
- Punktualność 83% na ponad 69.000 lotów (spadek z uwagi złe warunki pogodowe oraz strajki kontrolerów lotów ATC)
- 2 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w lipcu 12,6 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 69.000) w lipcu wyniosła 89%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W lipcu przewieźliśmy także miliardowego pasażera od naszego pierwszego lotu w 1985 roku. Ryanair stał się pierwszą linią w Europie, która osiągnęła taki wynik. W ramach 4. roku realizacji programu „Always Getting Better”, klienci Ryanaira korzystają ze stale rozwijającej się siatki połączeń oraz wielu innych udogodnień i najtańszych lotów.”
Lipiec |
2016 |
2017 |
punktualność lotów |
85% |
83% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1,61 |
2,06 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0,60 |
0,66 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |