Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała majowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie

 

-Punktualność 90% na ponad 66.000 lotów

-Mniej niż 2 reklamacje na 1000 pasażerów

-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów

-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 

Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała:

 

“Ryanair przewiózł w maju 11 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 66.000) w maju wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”

 

Maj

2016

2017

punktualność lotów

89%

90%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1,23

1,64

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0,53

0,53

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%