Ryanair, opublikował majowe statystyki w zakresie obsługi klienta:
- Punktualność Ryanaira wyniosła 92% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 76% w maju 2018r.
- Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 5,460 lotów Ryanaira (7%)
Ryanair opublikował także majowe wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88% z ponad 120.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili również załogę pokładową (93%), serwis na pokładzie (90%), wybór posiłków i napoji (83%) oraz proces wejścia na pokład (82%).
Maj – Rate My Flight |
Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze |
Ogólne wrażenie |
88% |
załoga pokładowa |
93% |
serwis na pokładzie |
90% |
proces wejścia na pokład |
82% |
wybór posiłków i napoji |
83% |
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w maju ponad 14,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność na ponad 78.000 lotów wyniosła 92% (z wyłączeniem ATC). Ryanair nadal jest liderem w kwestii punktualności pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC w Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Opóźnienia lotów spowodowane przez niedobory kadrowe ATC dotykają pasażerów w całej Europie. Sytuacja ta będzie się pogarszać, jeśli problem ciągłych niedoborów nie zostanie rozwiązany.
Cieszymy się, że 88% spośród ponad 120.000 respondentów oceniło majowy lot Ryanairem “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług.”