Ryanair,  opublikował majowe statystyki w zakresie obsługi klienta: 

  • Punktualność Ryanaira wyniosła 92% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 76% w maju 2018r.
  • Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 5,460 lotów Ryanaira (7%) 

 

Ryanair opublikował także majowe wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88% z ponad 120.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili również załogę pokładową (93%), serwis na pokładzie (90%), wybór posiłków i napoji (83%) oraz proces wejścia na pokład (82%). 

Maj – Rate My Flight

Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze 

Ogólne wrażenie   

88%

załoga pokładowa  

93%

serwis na pokładzie  

90%

proces wejścia na pokład   

82%

wybór posiłków i napoji  

83%

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział: 

“Ryanair przewiózł w maju ponad 14,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność na ponad 78.000 lotów wyniosła 92% (z wyłączeniem ATC). Ryanair nadal jest liderem w kwestii punktualności pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC w Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Opóźnienia lotów spowodowane przez niedobory kadrowe ATC dotykają pasażerów w całej Europie. Sytuacja ta będzie się pogarszać, jeśli problem ciągłych niedoborów nie zostanie rozwiązany.      

Cieszymy się, że 88% spośród ponad 120.000 respondentów oceniło majowy lot Ryanairem “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług.”