Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, opublikowała marcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie
-Punktualność 90% na ponad 53.000 lotów
-Mniej niż 2,5 reklamacje na 1000 pasażerów
-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów
-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała:
“Ryanair przewiózł w marcu ponad 9 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 53.000) w marcu wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”
Marzec |
2016 |
2017 |
punktualność lotów |
88% |
90% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1.41 |
2.28 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.50 |
0.50 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |