Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie, opublikowała marcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie

 

-Punktualność 90% na ponad 53.000 lotów

-Mniej niż 2,5 reklamacje na 1000 pasażerów

-Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 2000 pasażerów

-Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 

Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała:

 

“Ryanair przewiózł w marcu ponad 9 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 53.000) w marcu wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwac kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”

 

Marzec

2016

2017

punktualność lotów

88%

90%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1.41

2.28

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.50

0.50

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%