Ryanair, dziś opublikował marcowe statystyki w zakresie obsługi klienta, które potwierdzają pozycję numer 1 Ryanaira:
- Punktualność Ryanaira wyniosła 94% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 82% w marcu 2018r.
- Wzrost o 1% w porównaniu z lutym 2019
- Punktualność jest na najwyższym poziomie od listopada 2017
- Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały w marcu opóźnienia ponad 2,390 lotów (4%)
Ryanair opublikował także miesięczne wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88% z ponad 100.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili również załogę pokładową (92%), serwis na pokładzie (90%), proces wejścia na pokład (83%) oraz wybór posiłków i napoji (82%).
Luty – Rate My Flight |
Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze |
Ogólne wrażenie |
88% |
załoga pokładowa |
92% |
serwis na pokładzie |
90% |
proces wejścia na pokład |
83% |
wybór posiłków i napoji |
82% |
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w marcu ponad 10.9 miliona pasażerów, a nasza punktualność na ponad 59.800 lotów wyniosła 94% (z wyłączeniem ATC). Ryanair nadal jest liderem w kwestii punktualności pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC we Francji, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii.
Cieszymy się, że 88% spośród ponad 100.000 respondentów oceniło marcowy lot Ryanairem “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług.”