Radisson Hotel Group zmienia nazwę marki prizeotel na Prize by Radisson i ogłasza jej wejście na rynek Polski. To efekt rebrandingu i planów ekspansji w Europie Środkowej. Obiekty spod tego szyldu charakteryzują się przystępną ceną oraz unikalnym designem przystosowanym zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych. Pierwszy hotel Prize by Radisson pojawi się w Gdańsku do 2026 r.

Radisson Hotel Group potwierdza swoje zaangażowanie w rozwój portfolio, ogłaszając rebranding prizeotel na Prize by Radisson, a także podpisanie umowy na dwa hotele tej marki w Europie Środkowej. Firma podpisała nowe kontrakty w kluczowych lokalizacjach w Niemczech oraz w Polsce. Pierwszy z nich pojawi się w Berlinie, za to kolejny dołączy do grona trzech hoteli grupy w Gdańsku. Prize by Radisson jest przystosowany do centrum dużych miast, stąd decyzja na ponowną inwestycję nad polskim Pomorzem.

Zmiana z prizeotel na Prize by Radisson ma przyświecać idei marce – przystępna cenowo, o wysokim designe, dbająca o doświadczenia gości w formule „Yes I Can!” oraz podkreślająca zaangażowanie w zapewnianie wysokiego standardu usług i nieformalnej wygody. Rebranding prizeotel na Prize by Radisson zachowa jej charakter znany przez gości na całym świecie. Prize by Radisson będzie nadal oferował wyjątkową doświadczenie w cenie hotelu ekonomicznego, zapewniając jasne, pełne energii przestrzenie idealne do nowoczesnego życia, pracy i spotkań towarzyskich.

 

“Zmiana marki prizeotel na Prize by Radisson oznacza kluczowy moment w naszej strategii rozwoju. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć zasięg Prize by Radisson i nadal zapewniać wyjątkowe wrażenia gościom w kluczowych punktach dużych miast, jednocześnie okazując naszym właścicielom wsparcie, pewność handlową i bezpieczeństwo przynależności do międzynarodowej sieci hoteli”. – powiedział Connor Ryterski, dyrektor zarządzający Prize by Radisson.

 

„Prize by Radisson to ekscytująca ewolucja, która doskonale współgra z naszą wizją wzrostu na kluczowych rynkach w Europie. Ta transformacja zwiększa naszą zdolność do wykorzystania ogólnej rozpoznawalności Radissona w regionie i zwiększenia świadomości naszej marki. Rebranding pozwoli nam wzmocnić portfolio i jeszcze bardziej przyspieszyć międzynarodową ekspansję Prize by Radisson”. – dodaje Valerie Schuermans, wiceprezes na Europę Zachodnią i Południową w Radisson Hotel Group.

 

Dwie podpisane umowy w kluczowych europejskich lokalizacjach to początki ekspansji grupy hotelowej w Europie. Podpisane kontrakty obejmują:

 

Prize by Radisson, Gdańsk, którego otwarcie zaplanowano na 2026 r., to 126-pokojowy nowo wybudowany obiekt położony zaledwie 300 m od słynnego bulwaru miejskiego i jego słynnej architektury wzdłuż Motławy. Gdańsk, gdzie historyczny urok spotyka się z nowoczesnością, jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem gospodarczym i obowiązkowym celem podróży, płynnie łączącym wielowiekową architekturę z dynamicznymi możliwościami dla biznesu i turystyki. Na parterze hotelu znajdzie się restauracja oraz bar. Trzecie co do wielkości w Polsce gdańskie lotnisko, jest oddalone od hotelu o 17 km, a główny dworzec kolejowy o około 2 km.

 

Prize by Radisson, Berlin, Ten 315-pokojowy obiekt, którego otwarcie zaplanowano na 2027 r., będzie częścią nowej inwestycji wielofunkcyjnej w berlińskiej dzielnicy Prenzlauer Berg. Położony zaledwie około 10 minut od Alexanderplatz, hotel oferuje płynne połączenie z atrakcjami miasta, życiem nocnym, targami, lotniskiem i dworcami dalekobieżnymi. Zgodnie z PrizePromise, zobowiązaniem ESG marki, budynek dąży do uzyskania certyfikatu DGNB Gold i będzie miał różne zastosowania, a hotel zajmie około 60% powierzchni nieruchomości. Na najwyższym piętrze znajdzie się lobby hotelowe, bar, część socjalna z przestrzenią coworkingową i restauracja śniadaniowa, a wszystko to z pięknym widokiem na centrum Berlina.

 

Od czasu premiery w Niemczech w 2009 roku, Prize by Radisson na nowo zdefiniował koncepcję średniej klasy hoteli designerskich, łącząc inteligentne elementy stylu życia z przystępnymi cenami zakwaterowania. W 2022 roku marka powiększyła się o nowe obiekty w takich miastach jak Bonn, Wiedniu czy Münster. Obecnie portfolio Prize by Radisson składa się z 21 działających i rozwijanych obiektów w całej Europie, w tym bardzo oczekiwanego otwarcia Prize by Radisson Osnabrück w 2025 roku. 170-pokojowy hotel będzie częścią wielofunkcyjnej inwestycji w centrum Osnabrück, oferującej dogodne połączenia komunikacyjne i obejmującej powierzchnie mieszkalne, hotelowe, gastronomiczne i handlowe. 

 

Ogłoszenie rebrandingu prizeotel na Prize by Radisson zostało zakomunikowane podczas otwarcia Radisson RED Hotel & Radisson RED Apartments, Kraków.

 

***

KONTAKT DLA MEDIÓW

 

Evi Robignon, Director, Public Relations & Communications, Radisson Hotel Group  

evi.robignon@radissonhotels.com  

 

RADISSON HOTEL GROUP  

Radisson Hotel Group to międzynarodowa grupa hotelowa działająca w regionie EMEA i APAC, posiadająca ponad 1400 hoteli w eksploatacji i w budowie w ponad 95 krajach. Ta międzynarodowa grupa hotelowa szybko się rozwija i planuje znacząco powiększyć swoje portfolio. Nadrzędną obietnicą marki Grupy jest Every Moment Matters z charakterystycznym etosem obsługi Yes I Can!  

Rodzina marek Radisson obejmuje Radisson Collection, art’otel, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson oraz Prize by Radisson, które są połączone pod jedną marką Radisson Hotels.  

Radisson Rewards to program lojalnościowy Radisson Hotel Group, który zapewnia doskonałe wrażenia, dzięki którym każda chwila ma znaczenie, liczący ponad 18 milionów członków. Jako najbardziej usprawniony program w branży, członkowie cieszą się wyjątkowymi korzyściami i mogą uzyskać dostęp do swoich korzyści od pierwszego dnia w szerokiej gamie hoteli w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i regionie Azji i Pacyfiku.

Radisson Meetings zapewnia rozwiązania dostosowane do potrzeb każdego wydarzenia lub spotkania, w tym rozwiązania hybrydowe, stawiając gości i ich potrzeby w centrum swojej oferty. Radisson Meetings opiera się na trzech silnych zobowiązaniach dotyczących usług: Osobiste, Profesjonalne i Zapadające w pamięć, zapewniając jednocześnie doskonałe podstawy i będąc w 100% neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla.  

W Radisson Hotel Group dbamy o ludzi, społeczności i planetę, a naszym celem jest osiągnięcie zerowego poziomu emisji netto do 2050 r. w oparciu o zatwierdzone krótkoterminowe cele naukowe. Dzięki unikalnym rozwiązaniom, takim jak w 100% neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla Radisson Meetings, sprawiamy, że zrównoważone pobyty hotelowe są łatwe. Aby ułatwić wybór zrównoważonych podróży, wszystkie nasze hotele przechodzą weryfikację w ramach programu Hotel Sustainability Basics.  

Zdrowie i bezpieczeństwo gości i członków zespołu pozostaje najwyższym priorytetem dla Radisson Hotel Group. Wszystkie obiekty w portfolio Grupy podlegają wymogom dotyczącym zdrowia i bezpieczeństwa, dzięki czemu zawsze dbamy o naszych gości i członków zespołu.  

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową lub na nasze kanały Social Media:  

   

LinkedIn | Instagram | Twitter | Facebook | YouTube | TikTok