Ryanair, najbardziej ulubiona tania linia lotnicza w Europie, dziś (8 stycznia) opublikował statystyki z grudnia 2013 roku, dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryanair jest nr 1 w Europie pod względem obsługi klienta;
- 85% z 33,000 lotów wylądowało na czas (spadek w porównaniu do grudnia 2012r. z powodu niekorzystnych warunków pogodowych)
- Mniej niż 1 skarga na 2,000 pasażerów
- Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2,000 pasażerów
- Na 99% skarg odpowiedziano w terminie 7 dni.
Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:
“W grudniu, 85% naszych 33 000 lotów wylądowało na czas, odnotowaliśmy niewielki spadek w porównaniu do grudnia 2012 r. (głównie z powodu dużych zaburzeń pogodowych w Europie Zachodniej, zarówno przed, jak i po świętach). Ryanair nadal poprawia naszą wiodącą w branży obsługę klienta. Wszyscy pasażerowie mogą teraz wnieść na pokład samolotu Ryanair niewielką drugą torbę, szybciej zarezerwować bilet, a także zarejestrować swoje dane na naszej ulepszonej stronie internetowej, cieszyć się „Cichymi lotami” przed godziną 8:00 i po godzinie 21:00, a od 01 lutego pasażerowie będą mogli zarezerwować miejsca w samolocie na wszystkich trasach.”
Grudzień |
2012 |
2013 |
Punktualność |
89% |
85% |
Ilość skarg na 1,000 pasażerów |
0.62 |
0.49 |
Ilość skarg dotyczących zagubionego bagażu na 1,000 pasażerów |
0.37 |
0.44 |
Ilość skarg, na które odpowiedziano w terminie 7 dni |
99% |
99% |