Ryanair, najbardziej ulubiona tania linia lotnicza w Europie, dziś (8 stycznia) opublikował statystyki z grudnia 2013 roku, dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryanair jest nr 1 w Europie pod względem obsługi klienta;

 

  • 85% z 33,000 lotów wylądowało na czas (spadek w porównaniu do grudnia 2012r. z powodu niekorzystnych warunków pogodowych)
  • Mniej niż 1 skarga na 2,000 pasażerów
  • Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2,000 pasażerów
  • Na 99% skarg odpowiedziano w terminie 7 dni.

 

Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:

“W grudniu, 85% naszych 33 000 lotów wylądowało na czas, odnotowaliśmy niewielki spadek w porównaniu do grudnia 2012 r. (głównie z powodu dużych zaburzeń pogodowych w Europie Zachodniej, zarówno przed, jak i po świętach). Ryanair nadal poprawia naszą wiodącą w branży obsługę klienta. Wszyscy pasażerowie mogą teraz wnieść na pokład samolotu Ryanair niewielką drugą torbę,  szybciej zarezerwować bilet, a także zarejestrować swoje dane na naszej ulepszonej stronie internetowej, cieszyć się „Cichymi lotami” przed godziną 8:00 i po godzinie 21:00, a od 01 lutego pasażerowie będą mogli zarezerwować miejsca w samolocie na wszystkich trasach.”

 

 

Grudzień

2012

2013

Punktualność

89%

85%

Ilość skarg na 1,000 pasażerów

0.62

0.49

Ilość skarg dotyczących zagubionego bagażu na 1,000 pasażerów

0.37

0.44

Ilość skarg, na które odpowiedziano w terminie 7 dni

99%

     99%