Dziś rusza promocja cenowa Lufthansy, która obejmuje m.in. słoneczne kierunki Kalifornii. Aż do 2 października można zarezerwować bilety w Klasie Ekonomicznej na podróże w okresie 1 listopada 2017 – 31 marca 2018

 

Kampania promocyjna obejmuje między innymi działania ATL w radio i Internecie oraz na Facebooku. Czytelnicy portalu interia.pl i słuchacze RMF FM będą również mieć okazję wziąć udział w konkursie promującym podróże do Kalifornii. Przez pierwsze dwa tygodnie tematyka będzie promowana przez artykuły natywne oraz bannery online, w trzecim tygodniu będzie promowana na antenie radia. Konkurs będzie rozstrzygnięty na antenie RMF FM w piątek 29 września. Nagrodą jest bilet dla 2 osób na podróż Lufthansą do Kalifornii plus drobiazgi Lufthansy i przewodniki po Kalifornii przygotowane we współpracy z wydawnictwem Pascal. Przewodniki będą również dostępne w księgarniach w całym kraju.

 

Poniżej przykładowe destynacje objęte promocją i ceny:

 

Warszawa – Los Angeles 1990 PLN

Warszawa – San Francisco 2490 PLN

Warszawa – Nowy Jork 1990 PLN

Warszawa – Boston 1990 PLN

Warszawa – Chicago 1990 PLN

Warszawa – Toronto 1990 PLN

 

Kreacje przygotowała agencja Kolle Rebbe,za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska.

 

Link do informacji nt. kampanii:

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/pl/topoffers/application?l=pl&specialid=14694&nodeid=389730392

 

Rezerwacji na bilety w promocyjnych cenach można dokonać na stronie LH.comlub poprzez Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 22 512 3917, a także w partnerskich biurach podróży w całej Polsce.