A PRIORI COMMUNICATIONS ZADBA O KAMPANIĘ I FEEL SLOVENIA NA POLSKIM RYNKU

Słoweńska Organizacja Turystyczna rozpoczęła współpracę z A PRiori Communications. Zakres współpracy obejmuje opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, a także prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie i umocnienie relacji z mediami. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za wspieranie bieżących oraz tworzenie nowych projektów wizerunkowych i komunikacyjnych.

Słowenia jest pierwszym krajem na świecie, który zdobył tytuł Green Destination. Położona w sercu Europy, w otoczeniu Alp i terenów krasowych oraz dostępem do Morza Śródziemnego jest doskonałym kierunkiem turystycznym.

Anna Borzym, dyrektor zarządzająca A PRiori Communications, powiedziała: „Z olbrzymią przyjemnością rozpoczynamy współpracę ze Słoweńską Organizacją Turystyczną i marką I FEEL SLOVENIA. Początek wiosny przynosi nam kolejne wyzwania. Cieszymy się, że będziemy reprezentować kraj, który kojarzy się z wyjątkową jakością produktów, zrównoważonym rozwojem, aktywnym wypoczynkiem oraz wyjątkową gościnnością. Celem mojego zespołu będzie komunikacja oraz reprezentowanie marki w Polsce na najwyższym poziomie.”

Rebeka Kumer Bizjak, Global PR Manager Słoweńskiej Organizacji Turystycznej: Jest nam ogromnie miło powitać A PRiori Communications wśród naszych partnerów. Agencja świetnie zaprezentowała się w procesie przetargu proponując kreatywne i wielowymiarowe pomysły na prowadzenie działań z zakresu PR. Zaprezentowane rozwiązania doskonale wpisują się w nasze plany aktywności PR na polskim rynku. Z ciekawością i ekscytacją oczekujemy na efekty tej współpracy.”