W dniach 7-13 kwietnia 2014 roku już po raz drugi odbędzie się turniej tenisowy BNP Paribas Katowice Open. To największe święto kobiecego tenisa, które w ubiegłym roku do katowickiego Spodka przyciągnęło ponad 18 tysięcy kibiców.
Rangę wydarzenia podnoszą również partnerzy. Jednym z nich, podobnie jak w ubiegłym roku, została Staropolanka, najwyższej jakości naturalna woda mineralna. Tym samym, woda sygnowana rozpoznawalną marką już po raz kolejny zaangażowała się w prestiżowe wydarzenie sportowe o zasięgu nie tylko ogólnopolskim, ale i międzynarodowym.
Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, została oficjalną, wyłączną wodą turnieju tenisowego BNP Paribas Katowice Open 2014. Rangę tegorocznego wydarzenia podnosi fakt, że lista zgłoszeń do turnieju głównego zamknęła się w pierwszej 100 rankingu WTA. W turnieju głównym poza niekwestionowaną gwiazdą, Agnieszką Radwańską, ze względu na awans w ostatnich dniach do pierwszej 100, wystąpi Katarzyna Piter. Licząc na dzikie karty przyznane Polkom, w turnieju głównym może ich zagrać aż pięć, nie eliminując zawodniczek grających w kwalifikacjach.
– To już kolejny turniej tenisowy, którego partnerem jest Staropolanka. Sport jest jednym z kluczowych obszarów wokół którego budujemy wizerunek naszych produktów sygnowanych tą coraz bardziej rozpoznawalną marką. Jako wyłączny dostawca wody w czasie katowickiego turnieju wzmacniamy rozpoznawalność naszego brandu, jako wody polecanej również sportowcom – mówi Łukasz Chojnacki, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Poza meczami turniejowymi podczas BNP Paribas Katowice Open 2014 nie zabraknie tenisowych imprez towarzyszących. Wśród nich zaplanowany został Kids Day. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w turnieju tenisa z programu Tenis 10, a puchary dla najlepszych zostaną wręczone na korcie głównym. Wizyty zawodniczek WTA, sesje autografów, wspólne i indywidualne sesje zdjęciowe, mini kort, konkursy, mini olimpiada to kolejne atrakcje. Wydarzeniem przygotowanym z myślą o najmłodszych jest również prezentacja Akademii Tenisowej Karoliny Woźniackiej, projektu wspieranego przez miasto Katowice. Spotkanie będzie doskonałą okazją do poznania profesjonalnej strony tenisa przedstawionej przez trenera, psychologa i fizjoterapeutę.
– Nie po raz pierwszy partnerujemy tenisowemu przedsięwzięciu. Aczkolwiek w tym roku nasza obecność w turnieju BNP Paribas Katowice Open 2014 została mocno rozszerzona. Po pierwsze otrzymaliśmy wyłączność na wodę butelkowaną, zarówno dla gości, jak i tenisistek w czasie rozgrywek. Po drugie, będziemy jeszcze bardziej obecni wizerunkowo przez wszystkie dni turnieju. To bardzo wesprze proces budowy ponadregionalnej rozpoznawalności brandu. Najważniejsze jest jednak to, że marka już dzisiaj ma ogromny potencjał i jest pozytywnie postrzegana na rynku – mówi Bogdan Szladewski, Wiceprezes Zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupa PGU, właściciela Staropolanki.
Organizatorem całego turnieju BNP Paribas Katowice Open jest spółka SOS MUSIC, która nabyła licencję od agencji sportowej Octagon do 2018 roku. Pula nagród w turnieju wynosi 250 tys. USD. Katowicki turniej pojawia się w grafiku WTA w miejsce turnieju, który poprzednio odbywał się w Kopenhadze.