W weekend 24-25 sierpnia Warszawa stała się miejscem wyjątkowego spotkania kultur dzięki Koreańskiemu Targowi Śniadaniowemu. Wydarzenie, które miało miejsce w sobotę na Żoliborzu oraz w niedzielę na Mokotowie przyciągnęło tłumy warszawiaków oraz miłośników kultury koreańskiej.

Głównym partnerem wydarzenia była Koreańska Organizacja Turystyczna, a sam Targ miał na celu promowanie Korei Południowej wśród polskich turystów, touroperatorów oraz mediów. Co warto podkreślić to impreza nie ograniczała się wyłącznie do kulinariów. Targ był doskonałą okazją do odkrycia bogactwa Korei – odbywały się warsztaty nowoczesnego tańca i lekcje kaligrafii. Można było nawet kupić płyty zespołów z nurtu K-popu.

“Chcemy pokazać różnorodność Korei Południowej – od skarbów UNESCO po miejsca

symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność, w tym kulturę muzyczną K-pop.

Korea Południowa oferuje wyjątkowe pakiety sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarne oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali.

Najważniejsze, że mamy bezpośrednie połączenie, co jeszcze bardziej zbliża

nasze kraje i sprawia, że wycieczki do Korei Południowej są jeszcze łatwiejsze”, powiedział Lee Kyeung Min, Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej. Pan Lee dodał, że „wzrost liczby polskich gości rok do roku to ok. 50%” i podkreślił, że – w jego przekonaniu – „Korea ma ciekawszą ofertę kulturalną niż Tajlandia”, a ceny pobytu są „niższe niż w Japonii”. Do zwiększonego napływu turystów z Polski z pewnością przyczyniły się bezpośrednie połączenia do Seulu, obecnie oferowane zarówno z Warszawy, jak i Wrocławia.

Dwie edycje Koreańskiego Targu Śniadaniowego okazały się ogromnym sukcesem, przyciągając zarówno fanów koreańskiej popkultury, jak i tych, którzy chcieli odkryć głębsze aspekty tej fascynującej kultury. Chętni do podróży mieli także możliwość zapoznać się z ofertami wycieczek operatorów turystycznych, takic jak: Orion, Ecco Travel czy Planet Escape.

Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej zapowiada kolejne działania, które z pewnością zaowocują dalszym wzrostem zainteresowania tym krajem w Polsce.