Największy polski multiagent turystyczny został uznany za najlepszy polski sklep internetowy w kategorii turystyka w prestiżowym rankingu Money.pl już po raz siódmy

 

W ósmej już edycji tej klasyfikacji redakcja Money.pl oceniła ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych.  Zbadano każdy z nich pod kątem 60 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów i na tej podstawie wybrano te najlepsze – najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o kupujących.

Warunkiem uczestnictwa w rankingu była – podobnie jak w poprzednich latach – popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, w kategorii e-commerce/sklepy autorzy rankingu wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2013 roku do końca lipca 2013 r.) odwiedziła największa liczba osób. 

W kategorii turystyka najlepszym – już po raz siódmy – okazał się Travelplanet.pl.

Jak zauważają autorzy rankingu, internetowi sprzedawcy usług turystycznych doskonale zdają sobie sprawę z tego, że klienta trzeba dopieścić. Obsługa kontaktów mailowych wypada w tej kategorii świetnie, jeśli chodzi o czas reakcji na wysłane zapytanie. Odpowiedzi spodziewać się można błyskawicznie. W porównaniu ofert decydował   sposób prezentacji poszczególnych ofert, mechanizmy wyszukiwania, możliwości filtrowania i zawężania wyników, czy wreszcie podejście do nietypowych wymagań, które może mieć osoba wybierająca się w podróż. Istotne dla ostatecznego wyniku okazały się też opinie klientów, którzy dzielili się nimi w internecie, a – jak pokazują badania – potrafi mieć do duży wpływ na decyzję o wyborze miejsca, gdzie kupuje się taki towarjak wycieczka, bilet czy rezerwacja hotelu.

– Cieszy nas kolejne prestiżowe wyróżnienie – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu Travelplanet.pl. – Wynik rankingu obok rekordowej sprzedaży w sezonie letnim 2013 potwierdzają, że doskonalenie obszaru ecommerce i użyteczności strony www dla klientów przyniosły oczekiwane efekty.

Damasiewicz  przypomina, że największy polski multiagent w turystyce sprzedający przez Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta jest także laureatem platynowego trofeum „NAGRODA FAIR PLAY”.

Travelplanet.pl został najwyżej oceniony jako serwis rezerwacyjny według portalu interaktywnie.pl, który w 2013 r. sporządził ranking w oparciu o oceny ekspertów branży internetowej.

– Uznanie ekspertów sprzedaży internetowej to nie domena tylko ostatniego roku – zauważa Damasiewicz. – Tegoroczne zwycięstwo w prestiżowym rankingu potwierdza najwyższą jakość obsługi naszych klientów na przestrzeni ostatnich lat.

W 2012 roku bowiem Travelplanet.pl po raz trzeci okazał się najlepszym sklepem internetowym w kategorii turystyka w rankingu Money.pl, Gazety Wyborczej oraz serwisu Wyborcza.biz. Natomiast w  latach 2008-2011 w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost i Money. pl strona internetowa www.travelplanet.pl została uznana za najlepszą w kategorii turystyka.

W 2010 roku kapituła konkursu Najwyższa Jakość Quality International przyznała spółce tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QSERVICES — usługi najwyższej jakości. Portal travelplanet. pl został także laureatem Złotego Godła w konkursie Laur Klienta 2010, w kategorii sklepów internetowych — turystyka.

 

Ranking został opublikowany dzisiaj pod adresem:  http://www.money.pl/sekcja/ranking-sklepow-internetowych-2013/