Usługi dodatkowe Air France KLM już dostępne
dla współpracujących z Travelport
biur podróży z Europy Wschodniej
— Usługi obejmują miejsca Economy Comfort oraz usługę paid bags —
Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o uruchomieniu przez Air France KLM usług dodatkowych dla współpracujących z Travelport biur podróży z Rosji i Europy Wschodniej. Działanie to wpisuje się w strategię handlową Travelport, która zakłada współpracę z liniami lotniczymi w celu umożliwienia im prezentacji swoich taryf i usług dodatkowych w wybrany przez nie sposób.
Usługa paid bags dla obydwu przewoźników oraz miejsca Economy Comfort w samolotach linii KLM są już dostępne dla wszystkich współpracujących z Travelport biur podróży z Rosji, Polski, Węgier, Rumunii i krajów nadbałtyckich.
„Platforma Travelport Merchandising to bardzo efektywny kanał dystrybucji. Umożliwia on liniom lotniczym udostępnianie swojej oferty 67 tysiącom biur podróży, które współpracują z firmą Travelport na całym świecie. Dla samych biur z kolei oznacza to dostęp do najszerszej oferty usług linii lotniczych” ¾ powiedział Robin Ranken, dyrektor ds. współpracy z liniami lotniczymi na region Europy.
Składająca się z trzech modułów platforma Travelport Merchandising została uruchomiona w kwietniu 2013 r. i od tego czasu jest z powodzeniem wdrażana na całym świecie. Z pierwszego modułu — Travelport Aggregated Shopping — korzystają już linie easyJet, Norwegian, Transavia oraz Jet2.com. Z kolei na moduł Travelport Ancillary Services zdecydowały się takie linie jak Alitalia, Aegean oraz Air New Zealand.
Uruchomienie trzeciego modułu — Travelport Rich Content and Branding — jest planowane na najbliższe miesiące. Rozwiązanie to jest obecnie opracowywane we współpracy z kilkoma liniami lotniczymi. Pozwoli ono przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.
###
Informacje o firmie Travelport (www.travelport.com)
Travelport oferuje szeroką gamę usług biznesowych, a także jest liczącym się dostawcą rozwiązań do przetwarzania transakcji dla przedsiębiorstw działających w globalnej branży turystycznej.
Firma Travelport prowadzi działalność w ponad 170 krajach, zatrudnia ok. 3 500 pracowników, a w 2012 r. osiągnęła przychody w wysokości ponad 2 mld USD. W skład przedsiębiorstwa wchodzą globalne systemy dystrybucji (GDS), do których należą marki Galileo i Worldspan, oraz pion ds. rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych. Travelport ma również większościowy udział w spółce joint venture o nazwie eNett.
Travelport jest spółką prywatną. Siedziba firmy mieści się w Atlancie w stanie Georgia.
Zapraszamy na Twittera: http://twitter.com/Travelport