Warszawa, 28 stycznia 2014r. – Jeszcze tylko do końca dnia w środę potrwa wielka urodzinowa promocja LOT-u pod hasłem „4 x 85 000 biletów”, czyli „Gorące ceny w chłodne dni”. Ceny zaczynają się od 119 złotych za przelot w obie strony!
Jubileuszowy rok 85 urodzin LOT rozpoczął mocnym akcentem – specjalnie z myślą o pasażerach i wspólnym świętowaniu, linie przygotowały wyjątkową promocję urodzinową „Gorące ceny w chłodne dni”, w ramach której do sprzedaży trafiło „4 x 85 000 biletów”. Podróżni mają do wyboru rejsy do 36 miast europejskich i Bliskiego Wschodu z siatki połączeń LOT-u, w najbardziej popularnym okresie wakacyjnym – od 23 czerwca do 26 października. Ceny na lot.com rozpoczynają się już od 119 złotych za przelot w obie strony. Ale na decyzję pozostało już niewiele czasu. Promocja, która wystartowała 21 stycznia, potrwa jeszcze tylko przez dobę – do końca dnia 29 stycznia 2014.
Urodzinowa promocja jest również okazją do odsłony drugiej części kampanii wizerunkowej LOT-u „Zmiany.lot.com”, który zmienia się w ostatnim czasie intensywnie. Pracownicy LOT-u są jej bohaterami i odpowiadają na pytania pasażerów.
Pierwsza odsłona kampanii odbyła się w sierpniu wywołując wiele dyskusji i komentarzy m.in. na profilach LOT-u oraz na forach dyskusyjnych. Kampania jest otwarta na dialog z pasażerami. Opiera się o media społecznościowe, co umożliwia dyskusję z pracownikami odpowiedzialnymi za poszczególne tematy, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach. Począwszy od samego Prezesa Sebastiana Mikosza, przez ekspertów m in. od cateringu, nowej floty, aplikacji mobilnych, skończywszy na zmianach w kanałach Social Media. Jednym z przykładów jest czat na żywo organizowany regularnie na oficjalnym profilu LOT-u, z osobą odpowiedzialną za prowadzenie tematu.
Serwis „zmiany.lot.com” przedstawia materiały przygotowane w formie spotów wideo (tym razem jest to aż 13 obrazów) oraz banery internetowe i kreacje prasowe.
Spoty prezentują zrealizowane przez pracowników firmy inicjatywy, które poprawiają komfort podróży, usprawniają i proponują szereg nowych usług.
Kampanię można zobaczyć i skomentować na dedykowanej stronie zmiany.lot.com, oficjalnym profilu LOT Polish Airlines TV na YouTube oraz oficjalnym profilu LOT Polish Airlines na Facebooku.
Polskie Linie Lotnicze LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie. Od 1929 roku PLL LOT łączą Polskę ze światem. Obecnie samoloty w barwach LOT-u latają do blisko 60 miast w Europie, Ameryce Północnej, na Bliski Wschód oraz w Azji. Wśród pilotów LOT-u są mistrzowie Europy i świata we wszystkich dyscyplinach sportów lotniczych. Od 2003 roku LOT należy do sojuszu Star Alliance, którego członkowie oferują obecnie ponad 21,900 rejsów dziennie do 1.328 portów lotniczych w 195 krajach. Od 2013 roku LOT jako pierwsza linia w Europie posiada we flocie dalekodystansowej 5 Boeingów 787 Dreamliner.