9 kwietnia 2024 roku we Włoskiej Akademii Kulinarnej przy ulicy Mińskiej 25 w Warszawie odbyło się spotkanie promocyjne Trentino organizowane przez agencję Travel Advance dla Visit Trentino. Z tej okazji do Polski przybył również Fabio Gerola, przedstawiciel Biura Trentino Marketing, aby osobiście nawiązać relacje z dziennikarzami oraz podjąć rozmowę na temat kolejnych współprac.

Spotkanie rozpoczęło się prezentacją regionu oraz szerokiej oferty turystycznej w nadchodzącym wiosenno-letnim sezonie. Następnie, pod okiem szefa kuchni Emiliano Castagna zaproszeni goście wzięli udział w warsztatach kulinarnych tworząc przepyszne dania typowe dla regionu Trydentu tj. Canederli al Puzzone di Moena, Polentę Taragna, Ravioli Trentini, Strangolapreti, Torta Salata i Strudel di Mele. Wspólne gotowanie spotkało się z dużym entuzjazmem gości, którzy mieli także okazję poczuć klimat i włoską gościnność.

Region Trydentu jest chętnie odwiedzany przez polskich turystów, którzy są obecnie w czołówce wiodących rynków źródłowych. Poza świetną ofertą zimową, Trentino posiada szeroką ofertę sportów i aktywności na świeżym powietrzu w tym np. trekkingi, kajaki, via ferrata, a także atrakcji bardziej ekstremalnych np. paralotniarstwo lub rafting. Duża liczba jezior w regionie sprawia, że jest to również idealne miejsce do relaksu.

 

O Trentino Marketing

Trentino Marketing to agencja, która koncentruje się na promocji inicjatyw i projektów mających na celu rozwój turystyki w Trydencie. Została założona 30 czerwca 2015 roku przez Trentino Sviluppo SpA, spółkę utworzoną przez autonomiczną prowincję Trydent w celu wspierania zrównoważonego rozwoju na obszarze Trydentu.