Kadra Zarządzająca i Managerska OTI Holding spotkała się pod koniec października na corocznym szczycie podsumowującym działania w 2014 r.. 7. OTI Summit miało miejsce w należącym do grupy hotelu Xanadu Resort w Belek.

W spotkaniu uczestniczyło ok. 400 managerów i dyrektorów ze wszystkich spółek grupy działających w 12 krajach – Turcji, Polsce, Rosji, Ukrainie, Grecji, Hiszpanii, Irlandii, Białorusi, Gruzji, Egipcie, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wspólnie podsumowując działania w 2014r, analizując szanse i zagrożenia na rożnych rynkach, przyjęli plany i założenia strategiczne na kolejne lata, w tym na rok 2015. OTI Holding przewiduje, że na koniec roku 2014 liczba obsłużonych turystów wzrośnie do 3 milionów przy obrocie 2,8 miliarda USD oraz globalny wzrost o 28%.
Na taki wynik zapracowała rozbudowana sieć sprzedaży, w tym 1311 biur własnych oraz salonów sprzedaży na całym świecie, wysyłając przykładowo w 2014 r.:
–    1,2 miliona turystów do Turcji
–    793 000 turystów do Egiptu
–    155 000 turystów do Tajlandii
–    140 000 turystów do Grecji
–    132 000 turystów do Hiszpanii
–    90 000 turystów do Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Grupa OTI Holding zatrudnia 5 500 osób,  zarządza operacjami z 60 lotnisk na świecie do 56 popularnych kierunków w 29 krajach, korzystając z własnej floty składającej się z 9 samolotów m.in. Boeing 757-200. 

W swojej ofercie posiada również 4 własne 5 gwiazdkowe hotele w Turcji oraz zarządza dzierżawionymi w Turcji i w Egipcie.

Obecnie OTI Holding jest jednym z 6 największych touroperatorów w Europie.  

Podczas ,,7. OTI Summit’’ Wiceprezes Zarządu OTI Holding Coskun Yurt przedstawił plany grupy na 2015 r. Wśród nich znalazł się dalszy wzrost liczby obsługiwanych turystów o 20%.  Grupa planuje dalsze inwestycje w międzynarodową branżę turystyczną przeznaczając na to kolejne 80 milionów USD, w tym na wydzierżawienie dwóch kolejnych hoteli w Egipcie począwszy od stycznia 2015 r.

,,7. OTI Summit‘‘ było również okazją do uhonorowania pracowników za ich wkład i długoletnią pracę w OTI holding. W polskim Wezyr Holidays Coral Travel jubileuszowe nagrody za 15 lat pracy otrzymali Kaan Ergun Dyrektor Generalny,  Marcin Tułaczko Dyrektor Zarządzający oraz Iwona Rogala Główna Księgowa.

Wezyr Holidays Coral Travel jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od ponad 20 lat. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów, m.in. touroperatorów, takich jak Wezyr Holiday Service, Odeon Tours, Coral Travel, biura agencyjne, firmy ochroniarskie i sieć hoteli Otium Hotels International. Wezyr Holidays Coral Travel powstał z połączenia dwóch spółek Grupy OTI funkcjonujących na polskim rynku. Do tej pory touroperatorzy oferowali klientom produkty komplementarne – Wezyr Holidays bliskie kierunki, zaś Coral Travel wyjazdy egzotyczne i luksusowe wakacje. W lipcu zdecydowano się połączyć 15 lat doświadczenia Wezyr Holidays na lokalnym, polskim rynku  z międzynarodową wiedzą i siłą Coral Travel.