Wizz Air, największy niskokosztowy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej* znalazł się w gronie najsilniejszych marek w plebiscycie Superbrands 2013 w kategorii „podróże”. Po ponad 10 latach obecności na polskim rynku, Wizz Air nadal udoskonala swoją ofertę, rozwijając również usługi dla podróży biznesowych, dzięki czemu stają się one jeszcze bardziej komfortowe. Linia została doceniona również w węgierskiej edycji konkursu.

 

Badanie Superbrands jest jednym z największych tego typu na rynku. Niemal 15 tysięcy konsumentów, oceniło marki związane z różnego rodzaju tematyką, doceniając linie Wizz Air za skuteczne łączenie niskich cen z najwyższą jakością obsługi. Ich zadaniem było wskazanie, które spośród przedstawionych za pomocą logotypów marek są im znane i na ile są skłonni polecić je swoim bliskim. Następnie skrócona lista trafiła do ekspertów z Rady Marek Superbrands, złożonej ze specjalistów z doświadczeniem w dziedzinie marketingu, komunikacji i brandingu. Ocenili oni wizerunkową siłę marki w odniesieniu do polskiego rynku. Firma, która otrzyma tytuł Superbrand to marka godna zaufania, która może szczycić się wysoką jakością usług oraz dobrą reputacją wśród konsumentów.

Piotr Łysak, dyrektor marketingu Wizz Air powiedział: “W imieniu Wizz Air, pragnę serdecznie podziękować za przyznanie nam nagrody w kategorii <<podróże>>. W 2013 roku wielokrotnie udowadnialiśmy nasze zaangażowanie na polskim rynku, choćby poprzez uruchomienie trzynastu nowych połączeń. Jesteśmy przekonani, że uda nam się odwdzięczyć za tę wyjątkową nagrodę poprzez ciągły rozwój naszych usług. Szczególnie cieszy nas to, że tytuł Superbrands, otrzymaliśmy na dwóch naszych rodzimych rynkach: węgierskim oraz na polskim. To dowód na to, że nasze działania przynoszą efekty oraz są doceniane przez naszych klientów. To dodatkowo motywuje nas, by jeszcze lepiej im służyć i spełniać ich najwyższe oczekiwania.”

 

###

O Wizz Air:

Wizz Air jest największą niskokosztową linią lotniczą w Europie Środkowo-Wschodniej*, której flota składa się z 45 samolotów typu Airbus A320 latających z 19 baz na ponad 300 trasach łączących 95 lokalizacji w 35 krajach. Wizz Air zatrudnia zespół 1.700 ekspertów, którzy dbają o wysoką jakość usług i niski koszt biletów, co uczyniło Wizz Air najpopularniejszą linią lotniczą, wybieraną przez 13.5 miliona pasażerów w 2013 roku.

*Źródło: Innovata, na podstawie planowanej zdolności do przewozu pasażerów za rok zakończony 31 marca 2013 r. oraz w okresie 6 miesięcy zakończonym 30 września 2013 r. 1. Europa Środkowa Wschodnia traktowana jest jako region składający się z takich państwa jak: Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Węgry, Kosowo, Łotwa, Litwa, Macedonia, Mołdawia, Czarnogóra, Polska, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia i Ukraina.