Warszawa, 9 kwietnia 2014 roku – Eurolot nawiązał współpracę z Google, który obsługuje najpopularniejszą wyszukiwarką lotów na rynku. Dzięki tej funkcjonalności pasażerowie przewoźnika mogą wyszukiwać szybko i w prosty sposób dogodne dla siebie rejsy Eurolotu.

 

W Google Flight Search dostępna jest cała siatka połączeń Eurolotu. Już po kilku dniach działania wyszukiwarki przewoźnik odnotował większe zainteresowanie pasażerów kierunkami linii oraz
co jest z tym związane – wzrost liczby transakcji. Według aktualnych statystyk, za pośrednictwem www.google.com/flights najwięcej podróżnych kupiło bilety z Amsterdamu do Gdańska i Krakowa. Popularnością wśród użytkowników sieci cieszy się także trasa Eurolotu z Zurychu do Wrocławia.  

Dla Eurolotu jest to ogromna satysfakcja, ale i szansa znaleźć się w gronie partnerów wyszukiwarki lotów Google na rynku polskim. Dzięki tej współpracy nasza linia dotrze ze swoją ofertą
do większej liczby pasażerów w Polsce. Obecnie wykonujemy rejsy głównie z portów regionalnych do największych europejskich miast, dlatego wierzymy, że podróżni korzystający z wyszukiwarki lotów potraktują to jako „znak rozpoznawczy” Eurolotu na tle innych przewoźników –
mówi Mateusz Kokosiński, Dyrektor Handlowy Eurolot SA.   

Wyszukiwarka Google została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o użytkownikach – jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Pomaga znaleźć pasażerom m.in. najbardziej dogodne połączenia
na wybranych kierunkach Eurolotu, najbardziej atrakcyjne ceny biletów czy taki rozkład godzinowy lotów, który pomoże zaoszczędzić czas w podróży.