Spółka została powołana na mocy porozumienia pomiędzy Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A. a Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym S.A. w ramach wydzielania ze struktur PLL LOT S.A. działalności obsługowej samolotów i pasażerów. Jako GTL-LOT Usługi Lotniskowe Sp. z o.o. została zarejestrowana 29 listopada 1994 r.
Spółka rozpoczęła działalność operacyjną 1 stycznia 1995 r. i początkowo realizowała projekty obsługowe na lotnisku Katowice-Pyrzowice, by w kolejnych latach konsekwentnie poszerzać skalę działania. Od 2014 r. Spółka działa pod obecną nazwą, a w 2018 r. wraz z innymi największymi podmiotami sektora lotniczego w Polsce, stała się częścią Polskiej Grupy Lotniczej.
Nasza dzisiejsza, silna pozycja na rynku, jest efektem ambitnej i konsekwentnie realizowanej długoterminowej strategii. Tak intensywny rozwój zawdzięczamy jednak nie tylko stabilnym partnerom biznesowym i wsparciu właściciela, ale przede wszystkim naszym pracownikom, którzy każdego dnia wykonują swoje obowiązki z ogromnym zaangażowaniem i poczuciem odpowiedzialności – podkreślił Tadeusz Stachera, Prezes Zarządu LS Technics. Przez te wszystkie lata Spółka i jej pracownicy stawiali na jakość oferowanych usług, co przełożyło się na naszą doskonałą reputację na rynku i okazywane nam zaufanie kolejnych klientów. Jesteśmy z tego dumni – dodał Pan Prezes.
Dziś Spółka działa na 7 lotniskach w Polsce, świadczy usługi dla ponad 30 operatorów lotniczych i zatrudnia 850 profesjonalistów.