Wizz Air, największy niskokosztowy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej zwyciężył w plebiscycie organizowanym przez magazyn Business Traveller Poland w kategorii „najlepszy niskokosztowy przewoźnik”. Niemal tysiąc czytelników, biorących udział w głosowaniu, doceniło Wizz Air za skuteczne łączenie niskich cen z najwyższą jakością usług.
Po prawie 10 latach obecności na polskim rynku, Wizz Air nadal udoskonala swoją ofertę, rozwijając również usługi dla podróży biznesowych, dzięki czemu stają się one jeszcze bardziej komfortowe.
W trakcie uroczystej gali, w której udział wzięło ponad siedemdziesięciu zaproszonych reprezentantów nominowanych firm, wyłoniono zwycięzców w 22 dziedzinach. Przedstawicielka Wizz Air odebrała nagrodę w kategorii najlepszy niskokosztowy przewoźnik od Roberta Grzybowskiego, wydawcy magazynu Business Traveller Poland. Brytyjski miesięcznik powstał w 1976 roku w Londynie, od wielu lat jego coroczne gale Business Traveller Awards przyciągają szefów linii lotniczych i sieci hotelowych z całego świata.
Daniel De Carvalho, rzecznik prasowy Wizz Air powiedział:
“W imieniu Wizz Air, pragnę serdecznie podziękować magazynowi Business Traveller za przyznanie nam nagrody w kategorii najlepszy niskokosztowy przewoźnik. Uważamy się za linię lotniczą bardzo bliską Polsce, a liczby mówią same za siebie. Przewieźliśmy dotychczas ponad 30 milionów pasażerów z Polski, to również liczba polskich obywateli, co możemy potraktować jakby niemal każdy Polak miał okazję podróżować z Wizz Air. W tym roku wielokrotnie udowadnialiśmy nasze zaangażowanie na polskim rynku, choćby poprzez uruchomienie trzynastu nowych połączeń. Jesteśmy przekonani, że uda nam się odwdzięczyć za tę wyjątkową nagrodę poprzez ciągły rozwój i dostarczanie polskim pasażerom najwyższej jakości usług. To dzięki Wam jesteśmy najlepszą niskokosztową linią lotniczą i uwielbiamy Polskę tak, jak ona uwielbia nas”.