Ryanair, najbardziej ulubiona tania linia lotnicza w Europie, dziś (12 marca) opublikował statystyki z lutego 2014 roku, dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryanair jest nr 1 w Europie pod względem obsługi klienta:
- 91% z 30,000 lotów wylądowało na czas
- Mniej niż 1 skarga na 1,000 pasażerów
- Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2,000 pasażerów
- Na 99% skarg odpowiedziano w terminie 7 dni.
Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:
“W lutym, 91% z naszych 30 000 lotów wylądowało na czas. Wszyscy pasażerowie Ryanair mogą teraz wnieść na pokład samolotu niewielką drugą torbę, szybciej zarezerwować bilet, a także zarejestrować swoje dane na naszej ulepszonej stronie internetowej, cieszyć się „Cichymi lotami”, numerowanymi miejscami, używać urządzeń elektronicznych na wszystkich lotach ponieważ Ryanair oferuje nie tylko niskie ceny ale również wiodącą w branży obsługę klienta.”
Luty |
2013 |
2014 |
Punktualność |
91% |
91% |
Ilość skarg na 1,000 pasażerów |
0.62 |
0.57 |
Ilość skarg dotyczących zagubionego bagażu na 1,000 pasażerów |
0.29 |
0.36 |
Ilość skarg, na które odpowiedziano w terminie 7 dni |
99% |
99% |