Najnowszy film reklamowy prezentuje wizję francuskiej linii oraz wyznawane przez nią wartości w finezyjny i niezwykle nowatorski sposób

Warszawa, 9 marca 2015 r. – Nowy film reklamowy „France is in the air” dostępny na https://www.youtube.com/watch?v=v-ahlbWNZPk w nowatorski sposób pokazuje wizję Air France, jak i wartości które linia wyznaje. Aktualnie można go zobaczyć w kampaniach reklamowych kinowych i telewizyjnych, które trwają w pięciu krajach (Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii, Chinach i we Włoszech) oraz wszędzie na świecie, dzięki kanałom social media (po raz pierwszy również w Vine). Film jest kontynuacją globalnej kampanii reklamowej linii „France is in the air”, zainicjowanej w marcu 2014 roku.

Film reklamowy stworzony z humorem przez francuską agencję reklamową BETC w elegancki i pomysłowy sposób pokazuje zarówno otwartość Air France na świat, jak i dumę z oferowania podróżnym unikalnego doświadczenia podróży.
 
Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność podróżowania
Całość zaprezentowana została bardzo poetycko, znacznie wybiegając poza dotychczasowe przekazy reklamowe stosowane przez linie lotnicze. Moda, wyśmienita kuchnia, wyścig Tour de France, młodziutkie baletnice Opery Paryskiej i na koniec pocałunek, jako kwintesencja francuskiego romantyzmu… Seria wymownych obrazów w filmie reklamowym ma odzwierciedlać nowe podejście Air France: ducha walki i pragnienie bliskości z podróżnymi.

Film w pełni oddaje wizję podróżowania francuską linią jako wyjątkowe, wymowne i czarujące momenty przyjemności. Wizja ta jest nierozerwalnie powiązana z trzema najwyższymi wartościami marki Air France, dla której najważniejsze jest: uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość usług i sprawianie przyjemności w podroży.

Duet francuskich reżyserów z LA
Ambitny film jest dziełem duetu reżyserów „We are from LA”. Mimo kalifornijskiej nazwy młodzi twórcy obrazu są francuzami. Clément Durou i  Pierre Dupaquier uznawani są za mistrzów tzw. „French Touch” – nowy francuski trend, coraz bardziej popularny na całym świecie.

Powierzając śmiałym twórcom swój najnowszy film, linia Air France postawiła na młodość, świeżość i nowe francuskie trendy w reklamie.

Optymistyczne dźwięki Glass Candy
Podkład muzyczny do najnowszego filmu reklamowego Air France powstał na bazie utworu „Warm in the Winter” amerykańskiego duetu Glass Candy. Ciepły i urzekający głos wokalistki kieruje markę Air France w stronę nowoczesności i optymizmu. Zmiksowana wersja tego utworu wzbogacona o hasło kampanii „France is in the Air” będzie wykorzystywana we wszystkich kanałach m.in. w reklamach radiowych i internetowych.

„Wiążemy wiele aspiracji z nowym filmem reklamowym. Poprzez obraz i muzykę Air France celebruje swoje wartości. Cala kampania natomiast pozwoli nam wzmocnić komunikację towarzyszącą wprowadzaniu usprawnień produktowych oraz nowych usług. Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność, a także francuski styl podróżowania to najważniejsze elementy najnowszej oferty, które pozwolą nam zaistnieć na nowych rynkach” – podsumowuje Frédéric Gagey, Prezes i Dyrektor Generalny linii Air France.

 

***

 

Air France KLM
Grupa Air France KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów. Obecnie Air France KLM może poszczycić się ponad 77,3 mln pasażerów i transportem 1,3 mln ton ładunków rocznie. Linie Air France KLM mają dwa porty bazowe: im. Charles’a de Gaulle’a w Paryżu i Amsterdam-Schiphol. Grupa obsługuje łącznie 231 portów lotniczych zlokalizowanych w 103 krajach, a jej flota liczy 552 samoloty. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, do którego przystąpiło już ponad 24,5 mln członków.  Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. Air France i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń:  ponad 16 323 tys. lotów dziennie, do 1052  miast, w 177  krajach.
Więcej informacji o Air France KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com. Aktualne oferty promocyjne znaleźć można na stronach: www.airfrance.pl oraz www.klm.pl oraz pod numerami telefonów: +48 (22) 55 66 400; +48 (22)  55 66 444.