Cztery główne linie lotnicze wybierają rozwiązanie Amadeus do oferowania usług wypożyczalni samochodów na swoich witrynach

_    Air France, Lufthansa, Qatar Airways i TAM wdrażają rozwiązanie Amadeus Cars
_    Narzędzie do sprzedaży krzyżowej (cross-selling) umożliwia liniom lotniczym generowanie dodatkowych przychodów poprzez oferowanie swoim klientom udoskonalonej obsługi

Warszawa, 24 kwietnia 2014 r.: Amadeus poinformował o implementacji rozwiązania Amadeus Cars przez cztery duże linie lotnicze – Air France, Lufthansa, Qatar Airways i TAM. Narzędzie umożliwi przewoźnikom generowanie dodatkowych przychodów poprzez oferowanie klientom usług rezerwacji samochodów na swoich stronach internetowych. Łacznie z czterema nowymi implementacjami już 14 linii lotniczych na całym świecie korzysta z Amadeus Cars.

Amadeus Cars obejmuje szeroką gamę rozwiązań internetowych, które pozwalają liniom lotniczym na maksymalną elastyczność w zakresie oferowania swoim klientom rezerwacji samochodów. Co ważne, narzędzia można dostosować do wyglądu witryny linii lotniczej. Przewoźnik jest w stanie zintegrować usługi wypożyczania samochodów na różnych etapach procesu rezerwacji: od momentu wejścia klienta na stronę internetową linii, poprzez różne etapy zakupu biletów, po sprzedaż po zakończonym locie. Amadeus Cars umożliwia wgląd w taryfy w czasie rzeczywistym oraz dostępność 33 dostawców z ponad 37000 miejsc na całym świecie.

Dzięki współpracy z firmą Amadeus linie lotnicze mogą zapewnić pasażerowi korzyści wynikające z rozwiązania typu one-stop-shop, które integruje elementy podróży w ramach jednego harmonogramu, ułatwiając planowanie i organizację wyjazdu. Z kolei wypożyczalnie samochodów udostępniając swoje usługi na stronach internetowych linii lotniczych mają szansę zwiększyć swój zasięg i liczbę klientów korzystających z ich oferty.

„Fakt, że cztery główne linie lotnicze wybrały Amadeus Cars, aby umożliwić klientom rezerwację samochodów na swoich stronach internetowych, wzmacnia naszą pozycję lidera na rynku oraz pokazuje, że rozwiązanie Amadeus odpowiada na potrzeby przewoźników związane ze zróżnicowaniem ich oferty i generowaniem nowych przychodów w otoczeniu, w którym ograniczone marże są codziennością” – powiedział Peter Altmann, Head of Amadeus Cars.