Pierwszy animowany spot skierowany do młodych podróżników na całym świecie stał się faktem. To inicjatywa Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (Greek National Tourism Organisation – GNTO) we współpracy z Międzynarodowym Festiwalem Animacji Animasyros (Animasyros International Animation Festival). Ten porywający animowany spot 2D przedstawia Grecję jako miejsce idealne na rodzinne wakacje, jest dostępny w czterech językach (angielskim, francuskim, niemieckim i greckim).

O spocie

Bohaterowie tego spotu są zwyczajni, czarujący i wrażliwi. Grecja przedstawiona jest w nim jako bezpieczne miejsce dla rodzin, gdzie dzieci mogą zapoznać się z bogatą historią i kulturą Hellady, cieszyć się różnorodnymi zajęciami na świeżym powietrzu – na wsi, w górach, nad morzem, w mieście, a także delektować się wyśmienitą grecką kuchnią. Dzięki temu widzowie chcą odwiedzić ten fascynujący kraj wielokrotnie.

Maskotka

Główny bohater spotu – ΧέLLO (Hello – Cześć) – powstał dzięki inspiracji ceramiką z czarnymi figurami, która ożywa i przedstawia szczęśliwą, przyjazną postać. Fascynuje ona dzieci i zaprasza je do wyruszenia z nią w pasjonującą podróż po Grecji. Postacie ze spotu dla najmłodszych zostały opracowane w ten sposób, aby pomóc młodym widzom identyfikować się z nimi i zatęsknić za wojażami po Helladzie. Rodzice są dyskretnie obecni w spocie, śledząc cudowną podróż swoich dzieci po Grecji. Żywe kolory zabytków oraz szybkie tempo spotu nadają mu rytmu i wyrazistości.

Scenariusz

Scenariusz ma za zadanie pokazać wspaniałe doświadczenia, które młodzi podróżnicy mogą przeżyć w Helladzie wraz ze swoją rodziną. Historia zaczyna się od tego, że nasi mali bohaterowie przebywający w swojej ojczyźnie z ich przewodnikiem ΧέLLO pojawiają się w kuchni w domu. Ich grecka podróż rozpoczyna się następnie na łodzi na otwartym morzu, co jest tak charakterystycznym obrazem dla Grecji. Odwiedzają potem emblematyczne zabytki, takie jak ateński Akropol i starożytny teatr w Epidauros, degustują pyszne świeże jedzenie, oddają się różnego rodzaju aktywnością na świeżym powietrzu i cieszą spacerami po miejskich zakątkach. Spot mógł zakończyć się tylko na cudownych i bezpiecznych plażach Hellady, gdzie dzieci wraz ze swoim nowym przyjacielem bawią się i cieszą beztroskimi wakacjami.

 

Materiał powstał we współpracy z GRECKĄ NARODOWĄ ORGANIZACJĄ TURYSTYCZNĄ W POLSCE

Odwiedź nas na Facebooku: facebook.com/visitgreecegr

Zajrzyj na nasz Instagram: instagram.com/visitgreecegr

Zapoznaj się z naszą oficjalną stroną internetową: www.visitgreece.gr

GNTO PL na Facebooku: facebook.com/GNTOpl/