Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym. Oceny wystawione przez użytkowników serwisu hotel.info pokazują, na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak nasz kraj wypada na tle innych państw europejskich.

 

Krakówz oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo podobne noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę – 8,31 punktu – i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (8,26 punktu).

Ranking Top 5 miast w Polsce, sporządzony przez hotel.info: w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego w porównaniu rocznym

Miejsce

Miasto

Oceny – stan na luty 2014
(najwyższa ocena: 10,0)

 

Miejsce

Miasto

Oceny – stan na luty 2013 (najwyższa ocena: 10,0)

1.

Kraków

8,32

 

1.

Kraków

8,30

2.

Łódź

8,31

 

2.

Warszawa

8,26

3.

Warszawa

8,26

 

3.

Łódź

8,25

4.

Poznań

8,19

 

4.

Poznań

8,24

5.

Wrocław

8,00

 

5.

Wrocław

8,04


Liderem jest Finlandia, a niewiele niższe oceny otrzymały Niemcy i Austria.

W zestawieniu krajów europejskich Finlandia jest liderem pod względem uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego. Polski personel hotelowy otrzymał 8,28 punktu i zajął miejsce tuż za najlepszą czwórką.

Ranking Top 5 krajów europejskich w kategorii uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego

Miejsce

Kraj

Ocena
(najwyższa ocena: 10,0)

1.

Finlandia

8,38

2.

Niemcy

8,37

3.

Austria

8,37

4.

Węgry

8,33

5.

Polska

8,28