Zmiany i trendy w hotelarstwie, turystyka w Krakowie i w Polsce, plany rozwoju grupy hotelowej Vienna House – to niektóre z tematów podejmowanych przez uczestników konferencji prasowej zorganizowanej przez andel’s by Vienna House Cracow, która odbyła się w środę, 26 kwietnia, z okazji dziesięciolecia hotelu. Spotkanie było wstępem do wieczornej gali, którą uświetnił występ Magdy Steczkowskiej

 

„Ostatnie dziesięć lat to okres bardzo dużych zmian zarówno na całym rynku hotelarskim, jak i w hotelu andel’s w Krakowie. Nowe technologie wpłynęły na to jak goście podróżują, komunikują się, szukają informacji na temat pobytu i rezerwują go. Zmiany nie są związane jedynie z postępem technologicznym. W obecnych czasach goście są również znacznie bardziej wymagający w kontekście preferencji żywieniowych, odpowiedzi na zapytania, są znacznie mniej lojalni wobec marek, a bardziej otwarci na wyjątkowe doświadczenia. To właśnie doświadczanie stało się podstawą zmian, które dokonywały się na przestrzeni ostatnich lat w naszym hotelu. Staramy się robić wszystko, aby gość poczuł się tutaj swobodnie, jak w domu” – powiedział podczas konferencji prasowej Tomasz Piórkowski, Dyrektor Generalny andel’s by Vienna House Cracow.

 

W konferencji prasowej, która odbyła się w środę 26 kwietnia 2017 roku w hotel andel’s by Vienna House Cracow, udział wzięli Tomasz Piórkowski, Dyrektor Generalny hotelu andel’s w Krakowie, Lior Junger, reprezentujący firmę Deka Immobilien, właściciela hotelu, Franz Jurkowitsch, CEO firmy Warimpex, udziałowca hotelu, oraz Martin Ykema, Dyrektor Operacyjny Vienna House. Tematy związane z rozwojem turystyki w Krakowie podjęła Katarzyna Gądek, Zastępca Dyrektora w Wydziale Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa.

 

„Kraków ma ogromy potencjał turystyczny. Zgodnie ze Strategią Rozwoju Turystyki w Krakowie na lata 2014-2020, stolica Małopolski ma wkroczyć do czołówki europejskich ośrodków turystyki miejskiej, przyciągając turystów z całego świata swoją wyjątkową atmosferą, gościnnością, dobrze rozwiniętą infrastrukturą oraz rozpoznawalnymi w skali europejskiej festiwalami i wydarzeniami kulturalnymi. Nasz cel chcemy osiągnąć poprzez zrównoważony rozwój, z uwzględnieniem dobra mieszkańców miasta. Pragniemy, aby Kraków stał się ważnym ośrodkiem, zarówno zakresie edukacji, biznesu, jak i miejscem wybieranym na krótkie wyjazdy przez turystów z Polski z zagranicy” – podsumowała Katarzyna Gądek, z Wydziału Promocji i Turystki z Urzędu Miasta Krakowa.

 

Dzięki rosnącej liczbie turystów, którzy wybierają Polskę za cel swojej podróży, rozwojowi centrów biznesowych i infrastruktury oraz pozytywnym prognozom gospodarczym, branża hotelarska w Polsce jest w rozkwicie. Polski rynek hotelowy zapewnia dobre stopy zwrotu, co również zachęca inwestorów.

 

„Vienna House z nadzieją patrzy w przyszłość i rozgląda się za różnymi potencjalnymi lokalizacjami dla swoich hoteli. Oczywiście, najbardziej obiecujące, ze względu na rozwój turystyki i biznesu, są duże miasta takie jak Kraków Warszawa, Wrocław czy Gdańsk, ale nasz dział rozwoju bierze pod uwagę również mniejsze miejscowości. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli podzielić się nowymi informacjami na temat rozwoju naszej sieci w Polsce, na co z niecierpliwością czekam” – tak zarysował plany Vienna House, Dyrektor Operacyjny grupy, Martin Ykema.

 

Po konferencji prasowej odbyła się gala, która uczciła upływającą w tym roku dziesiątą rocznicę funkcjonowania hotelu andel’s w Krakowie. Gospodarzem wieczoru był Piotr Bałtroczyk, a gwiazdą Magda Steczkowska. Wieczór został zakończony tradycyjnym krojeniem tortu przez Dyrektora Generalnego hotelu.