Nowy kontrakt z właścicielem znanej marki odzieżowej.

Podróże służbowe to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów turystyki wyjazdowej. Firmy, które znaczną część swojego budżetu przeznaczają na delegacje, starają się nim umiejętnie zarządzać i coraz częściej powierzają organizację wyjazdów służbowych specjalizującym się w tym zakresie podmiotom.

Potwierdzeniem tej dynamiki jest kolejny kontrakt Ecco Holiday na obsługę podróży służbowych, tym razem z firmą Etos S.A., właścicielem znanej marki odzieżowej Diverse.


Podróże służbowe stały się niezbędnym elementem funkcjonowania wielu firm.Coraz częściej takie wyjazdy nie ograniczają się jedynie do zarezerwowania przelotu i noclegu. Wzrasta zapotrzebowanie na kompleksową obsługę dodatkowych usług jak transport na miejscu, organizację spotkania służbowego, szkoleń, eventów, czy udziału w targach. Im większa jest rozpiętość i zakres wyjazdów służbowych, tym proces ten staje się bardziej skomplikowany logistycznie i tym bardziej wymaga umiejętnego zarządzania. Z tego powodu firmy coraz częściej sięgają po wyspecjalizowanych dostawców zapewniających całościową obsługę tego typu projektów. Ważnym powodem jest ograniczenie kosztów. Z racji wypracowanych wolumenów, firmy zajmujące się obsługą podróży oferują bardzo korzystne stawki nawet w porównaniu do popularnych ostatnio serwisów rezerwacyjnych. Jednak największe korzyści, na które wskazują klienci korzystający z profesjonalnych usług organizacji wyjazdów, to jakość obsługi. Przejęcie, często skomplikowanego i czasochłonnego procesu logistycznego związanego z rezerwacją i bieżącą obsługą oraz całodobowa pomoc w sytuacjach kryzysowych (np. spóźniony lud odwołany lot) to najczęściej wymieniane zalety korzystania z pomocy zewnętrznych specjalistów.


– Podjęta w 2012 roku decyzja o przejęciu spółki specjalizującej się w organizacji podróży służbowych wynikała z obserwacji trendów na rynku i była zgodna z naszą strategią dywersyfikacji działalności. Dzięki temu zyskaliśmy zasoby, które przy wykorzystaniu zaplecza Ecco Holiday i Ecco Travel, oferują unikalne rozwiązania w sektorze wyjazdów biznesowych – wyjaśnia Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday – Powstała w ten sposób marka, Ecco Business, ma coraz większy udział w generowaniu zysku naszej firmy, który w ubiegłym roku osiągnął poziom ponad   8 mln zł. Obecny rok, zainaugurowany kontraktem z firmą Etos S.A., zapowiada się równie obiecująco.


Ecco Business specjalizuje się w organizacji zjazdów, konferencji i programów motywacyjnych. Pod tą marką firma jest członkiem prestiżowej organizacji MPI, zrzeszającej profesjonalnych organizatorów konferencji na arenie międzynarodowej a także posiada certyfikat PCO. W ciągu ostatniego roku Ecco Business zorganizowało ponad 630 wyjazdów służbowych, szkolenia i konferencje dla 2360 osób z całego świata oraz szereg eventów, w których udział wzięło około 1500 osób. Do najbardziej znaczących osiągnięć zaliczyć można organizację europejskiej konferencji stowarzyszenia ubezpieczycieli wzajemnych AMICE (ok. 250 uczestników) oraz światowego kongresu unii kredytowych WOCCU (ponad 1400 uczestników). Oba wydarzenia odbyły się w roku 2012 w Gdańsku.