Emirates docierają do coraz szerszego grona fanów – właśnie zostały pierwszymi liniami lotniczymi, które zgromadziły milion obserwujących w popularnym serwisie społecznościowym – Instagram. Tym samym zajmują w nim pierwsze miejsce wśród przewoźników.


Linie Emirates, które niedawno uznano za największą markę lotniczą na świecie, założyły własny kanał na Instagramie w listopadzie 2013 roku. Dzięki różnorodnym zdjęciom przewoźnik zdobył ponad 5,8 mln polubień i komentarzy w ciągu niespełna trzech lat. Emirates publikują na swoim profilu historie związane ze sportem, stylem życia, i podróżami, a także przygodami i kulinariami, przedstawiając w wizualny sposób wartości, którymi kieruje się marka: łączenie ludzi z tym, co kochają. Kreatywne akcje w rodzaju niezwykle popularnej kampanii „Emirates Cabin Crew Instagrammers”, w ramach której sześcioro członków wielonarodowego personelu pokładowego Emirates dokumentowało swoje życie, podróże i doświadczenia na oficjalnym kanale przewoźnika na Instagramie, w ciągu niespełna dwóch miesięcy zebrały ponad milion polubień i komentarzy.

Aby podziękować swoim fanom na Instagramie, Emirates zorganizowały na swoim kanale trwający miesiąc konkurs, w którym można wygrać bilety lotnicze i torby z prezentami. Warunkiem wzięcia udziału jest udostępnienie zdjęcia lub filmu o Emirates na tej platformie, używając hasztagu #ILoveEmirates i odnośnika @emirates. W zamian można wygrać dwa bilety lotnicze w klasie ekonomicznej do dowolnego miejsca spośród 150 kierunków w siatce Emirates lub jedną z pięciu toreb z produktami i upominkami z oficjalnego sklepu przewoźnika.

Jak mawia stare przysłowie, jeden obraz wart jest tysiąca słów. Instagram to znakomita platforma, na której możemy udostępniać zdjęcia i filmy dotyczące naszego zespołu, interesujących aspektów naszej działalności, polecanych miejsc i rzeczy, które można robić w czasie podróży. Naszych fanów na Instagramie zdobyliśmy w sposób organiczny i cieszymy się, że jest ich już milion – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Oprócz sukcesu na Instagramie, linie Emirates jako pierwsze w branży zdobyły 500 tysięcy obserwujących w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów – LinkedIn. Tym samym zajmują pierwsze miejsce wśród przewoźników na świecie pod względem liczby obserwujących w tym portalu. Mają również największą liczbę fanów wśród wszystkich marek z Bliskiego Wschodu. Jeśli chodzi o zaangażowanie klientów, Emirates wysoko postawiły poprzeczkę nie tylko we własnej branży, ale również wśród innych marek lifestylowych – przewoźnika obserwuje łącznie 11 milionów użytkowników na Facebooku, Twitterze, LinkedInie, Google+ i Instagramie.

Rosnąca liczba naszych odbiorców i ich zaangażowanie w portalach społecznościowych odzwierciedla głęboką więź, jaka łączy naszych klientów i fanów z marką Emirates. Chcielibyśmy podziękować tym osobom za wsparcie. Będziemy w dalszym ciągu robić wszystko, aby zdumiewać i cieszyć ich ważnymi, zabawnymi i inspirującymi inicjatywami– dodał Boutros.

Gdzie można śledzić Emirates:

na Instagramie: https://www.instagram.com/emirates/

na Facebooku: http://www.facebook.com/emirates

na Twitterze: http://www.twitter.com/emirates

na Google+: plus.google.com/+emirates

na YouTubie: Youtube.com/emirates

na LinkedInie: Linkedin.com/company/emirates