Dużym zainteresowaniem szwedzkiej branży związanej z turystyką biznesową cieszył się road show zorganizowany przez Gdańsk Convention Bureau/GOT w Ambasadzie Polski w Sztokhomie w dniu 28 listopada 2013 roku.

 

Rynek skandynawski jest jednym kluczowych dla pomorskiej branży turystyki biznesowej m.in. ze względu na bardzo dostępność komunikacyjną pomiędzy Polską i Skandynawią oraz dużą popularność Gdańska jako destynacji (biznesowej i leisure’owej) wśród Skandynawów. Dlatego spotkanie w Sztokholmie organizowane przez Gdańsk Convention Bureau/GOT cieszyło się wśród lokalnej branży tak dużym zainteresowaniem. Do udziału w road show zgłosiło się kilkunastu Partnerów z Gdańska i Regionu (wśród nich hotele, centrum konferencyjne, PCO/DMC) chcących nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami branży szwedzkiej (na to spotkanie wyselekcjonowanymi przez profesjonalną firmę TMF dialogue marketing z Niemiec).
 

Spotkanie w Polskiej Ambasadzie

Ostatecznie w spotkaniu zorganizowanym w budynku Ambasady Polskiej w Sztokholmie udział wzięło łącznie ponad 30 gości, wśród nich licznie zgromadzeni przedstawiciele szwedzkich firm eventowych zainteresowani Gdańskim i Regionem. Uczestników spotkania powitała Małgorzata Hudyma, Dyrektor ośrodka POIT w Sztokholmie oraz Anna Górska, Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau.

Po ogólnej prezentacji Polski przedstawionej przez Dyrektor Małgorzatę Hudymę oraz Gdańska i Regionu zaprezentowanej przez przedstawicieli Gdańsk Convention Bureau/GOT każdy z Partnerów z Polski miał kilka minut na prezentację swojego obiektu, usług i produktów. Po zakończonych prezentacjach  goście wzięli udział w loterii, w której nagrody (m.in. vouchery na pobytu weekendowe w Gdańsku, bursztynowa biżutera, wyjątkowe piwo z Gdańskiej Brovarni i wiele innych) zostały ufundowane przez Partnerów z Gdańska. Gdańsk Convention Bureau/GOT serdecznie dziękuje Partnerom za zaangażowanie oraz przekazane nagrody.

Wieczór zakończył się poczęstunkiem ze Świątecznym polskim cateringiem (gościom szczególnie smakował czerwony barszcz) oraz rozmowami B2B, które w niedalekiej przyszłości z pewnością zaowocują projektami biznesowymi. 

Promocja Gdańska na rynkach zagranicznych

Był to kolejny w tym roku road show, podczas którego Gdańsk Convention Bureau/GOT aktywnie promowało Gdańsk i Region wśród zagranicznych meeting plannerów. Poprzednie takie spotkania (m.in. w Paryżu, Amsterdamie, Wiedniu czy Barcelonie) były organizowane przez Poland Convention Bureau POT. Road show w Sztokholmie odbył się z inicjatywy Gdańsk Convention Bureau/GOT we współpracy z POIT Sztokholm.

 

Partnerzy Gdańsk Convention Bureau/GOT, którzy wzięli udział w spotkaniu w Sztokholmie:
Mercure Stare Miasto Hotel
Teja Tur (DMC/PCO)
Hotel Gdańsk
Hilton Hotel Gdańsk
PGE Arena Operator
Dwór Oliwski Hotel
ATP activity (DMC/PCO)
Tarifa (DMC/PCO)
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Amber Expo / MTG SA

 

Galeria ze spotkania:

http://www.flickr.com/photos/gdanskregioncvb/

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER @GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB