Grupa Hotelowa Orbis została Partnerem Strategicznym konferencji Poland Meetings Destination otwierającej Meetings Week Poland 2014. Trwające od 17 do 21 marca, na Stadionie Narodowym w Warszawie wydarzenie, na które składają się seminaria, prezentacje i dyskusje, jest poświęcone rozwojowi branży spotkań i turystyki przyjazdowej.

Projekt, Meetings Week Poland 2014 służy stworzeniu warunków dla rozwoju oraz promocji rynku przyjazdowej turystyki konferencyjnej i przemysłu spotkań w Polsce. Wydarzenie ma charakter otwarty, kierowane jest do wszystkich zainteresowanych środowisk oraz instytucji m.in. polityków, parlamentarzystów, samorządów, mediów i przedstawicieli branży MICE. Podstawowym celem działań, objętych projektem jest wspólne dążenie do jakościowego przyspieszenia rozwoju branży spotkań i turystyki przyjazdowej.

Współorganizatorami Meetings Week Poland 2014 są Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau oraz PL 2012 +/Stadion Narodowy w Warszawie.

Konferencja Poland Meetings Destination jest częścią Meetings Week Poland 2014. Od 17 do 21 marca, zaplanowano serię seminariów, połączonych z debatami i prezentacjami.

„Cieszymy się z nawiązanej współpracy przy organizacji konferencji Poland Meetings Destination. Chcemy być w centrum najważniejszych działań dla sektora MICE w Polsce. Rozwój tego środowiska jest dla nas bardzo istotny. Liczymy, że dzięki organizacji takich wydarzeń, przemysł spotkań otworzy się jeszcze szerzej na biznes związany z turystyką przyjazdową.” – mówi David Henry SVP Sales, Marketing, Distribution and Revenue Management w Orbis S.A.