Nowy hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre jeszcze przed oficjalnym otwarciem otrzymał prestiżową nagrodę CEE Green Building Awards.

Warszawa – 10 lutego 2014 Podczas ostatniej gali CEE Green Building Awards, Hampton by Hilton Warsaw City Centre otrzymał prestiżowy certyfikat LEED ‘Gold’ Application
In Process, wyjątkowe wyróżnienie na skalę Polski i Europy.

CEE Green Building Awards to swoisty znak jakości „Eko” stosowany w budownictwie.

Jest on  przyznawany obiektom energooszczędnym, wykorzystującym nowoczesne, przyjazne dla środowiska materiały i technologie. O nagrodę CEE Green Building Awards mogą ubiegać się inwestycje z Europy Środkowej i Wschodniej, które posiadają lub starają się o certyfikaty BREEAM lub LEED, czyli projekty realizowane zgodnie z zasadami zrównoważonego, przyjaznego środowisku budownictwa.

System LEED służy do oceny w jaki sposób obiekty budowlane wpływają na środowisko naturalne. Podczas obrad, grupa niezależnych ekspertów bada m.in.: usytuowanie budynku, zużycie energii elektrycznej i wody, jakość powietrza wewnątrz budynku, innowacyjność projektu oraz wpływ wybranych rozwiązań architektonicznych na środowisko naturalne.
Na podstawie zdobytych punktów we wszystkich kategoriach, przyznawany jest jeden z trzech certyfikatów LEED: Srebrny, Złoty lub Platynowy.

Certyfikat LEED ‘Gold’ Application In Process  został przyznany hotelowi Hampton by Hilton Warsaw City Centre za jego energooszczędność oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i materiałów przyjaznych dla środowiska. Hotel wyróżnia niskie zużycie energii i wody, oraz zredukowany spływ wody deszczowej. Budynek hotelu eksploatuje 40% mniej energii w porównaniu do standardu ASHRAE 90.1 – 2007 (norma amerykańska). Zastosowano w nim także wysoko wydajne armatury, zmniejszające zużycie wody bieżącej o 40% w porównaniu do standardowej armatury. Projektantom udało się również zredukować spływ wody deszczowej o 80% w stosunku do obecnych warunków przy ulicy Wspólnej 72.

 

Największy Hampton by Hilton w Europie

Hampton by Hilton Warsaw City Centre będzie największym hotelem tej marki w całej Europie. Budynek mieści się w samym centrum miasta przy ul. Wspólnej 72, w bliskim sąsiedztwie Dworca Centralnego. Bliskość najważniejszych arterii komunikacyjnych sprawia że dostęp do zabytkowego Starego Miasta, czy lotniska Chopina jest wyjątkowo łatwy. Centralna lokalizacja hotelu gwarantuje gościom szybki dostęp do sklepów, restauracji i atrakcji turystycznych miasta np. Zamku Królewskiego, Muzeum Narodowego czy Pałacu Kultury i Nauki. 

Na 17 kondygnacjach hotelu znajduje się 300 nowoczesnych i komfortowych pokoi, przygotowanych z myślą zarówno o osobach będących w podróży służbowej, jak i turystach. Przestronne i gustownie urządzone pokoje wyposażono w nowoczesne udogodnienia, które umilą pobyt podróżującym. W każdym pokoju, goście będą mieli do dyspozycji 32-calowe telewizory HD, radiobudziki z możliwością odtwarzania plików mp3, specjalnie zaprojektowane łóżka Hampton oraz szybki internet wi-fi na terenie całego hotelu.

Osoby podróżujące w interesach docenią  całodobowy bar z przekąskami i świetnie wyposażone centrum fitness. Hotel oferuje również śniadania w cenie noclegu i daje swoim gościom 100% gwarancję satysfakcji Hampton by Hilton™.  Nowy Hampton by Hilton uczestniczy również w wielokrotnie nagradzanym programie lojalnościowym Hilton HHonors®*, oferującym szansę na zdobycie punków i odbioru nagród w ponad 4 000 hoteli na całym świecie.

 

Powołanie dyrektora generalnego i dyrektor sprzedaży

To wyjątkowy czas dla hotelu i jego pracowników. W grudniu zeszłego roku na stanowisko dyrektora generalnego powołano Jacka Jasińskiego, specjalistę z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, marketingu i gastronomii. Od samego początku swojej kariery Jacek Jasiński pracował w najlepszych hotelach w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
W 2005 roku rozpoczął pracę w hotelu Polonia jako dyrektor F&B (gastronomii), gdzie następnie został zastępcą dyrektora generalnego. W 2009 roku awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu, a od stycznia 2012 roku pełnił obowiązki dyrektora generalnego hotelu Polonia.

Jednocześnie, na stanowisko dyrektora sprzedaży powołano Agnieszkę Kruszkę, związaną wcześniej z hotelami Marriott Warszawa, Polonia, MDM i Metropol. Agnieszka Kruszka rozpoczęła przygodę z hotelarstwem w 1995 roku.  Od 2003 roku zajmowała się organizacją kongresów, konferencji i eventów w hotelu Marriott Warszawa.  W 2005 roku zdecydowała się poszerzyć swoje doświadczenie i dołączyła do zespołu biura sprzedaży i marketingu hoteli Polonia, MDM i Metropol. W 2009 roku awansowała na stanowisko kierownika działu sprzedaży obejmując odpowiedzialność za optymalizację przychodów w segmentach korporacyjnym, turystycznym oraz MICE trzech hoteli.  

Hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre, jak i wszystkie hotele tej marki, wyróżnia wyjątkowa atmosfera i najwyższej jakości obsługa. Znakomite warunki zakwaterowania oraz dostępne w pokojach udogodnienia sprawiają, że sieć hoteli Hampton jest uważana za lidera w swoim segmencie oraz za jedną z najszybciej rozwijających się marek hotelowych. Od momentu wejścia na polski rynek w marcu 2012, marka Hampton by Hilton działa obecnie w trzech miastach w Polsce – w Gdańsku, Warszawie i Świnoujściu. Oficjalne otwarcie hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre planowane jest na miesiąc maj.

 

Więcej informacji na temat hotelu znajdą Państwo na stronie Hampton.com. Dodatkowe informacje dla mediów można znaleźć na stronie news.hampton.com.