— International Airlines Group (IAG) przedłużyła swoje wieloletnie umowy dystrybucyjne typu full content pomiędzy spółkami British Airways i Iberia a firmą Travelport, jednym z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej.

 

Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dają biurom podróży z całego świata korzystającym z systemów firmy Travelport dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto linie te nadal będą współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.

W ramach tej współpracy obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — mają nad tym podobną kontrolę, jak nad własnymi stronami internetowymi.

„Wspieranie biur podróży jest dla nas priorytetem, dlatego cieszymy się z zawarcia wieloletniej umowy z firmą Travelport” — powiedziała Silvia Cairo, dyrektor ds. polityki handlowej grupy w International Airlines Group. „Z firmą Travelport wiąże nas już wiele lat wspólnych działań, a w nadchodzących latach spodziewamy się jeszcze bliższej współpracy z biurami podróży będącymi jej klientami”.

„Zarówno British Airways, jak i Iberia to dla nas ważni, długoterminowi i strategiczni partnerzy z sektora linii lotniczych. Z tego też powodu bardzo cieszymy się z zawarcia dzisiejszych umów. Staramy się dostarczać naszym klientom wyjątkową ofertę handlową, co w połączeniu z szeroką globalną siecią biur podróży korzystających z systemów Travelport pozwala nam oferować wyjątkowe korzyści naszym partnerom lotniczym” — powiedział Robin Ranken, dyrektor ds. współpracy z liniami lotniczymi w Europie w firmie Travelport.